• Anonym (KÅT FRU)

Hur många tjejer i GBG

Hur många tjejer kvinnor är vi i GBG som vill testa på detta med tjejsex.
    Själv kvinna gift 2 barn 40 år som verkligen vill testa detta snarast .
    Men hur i helskotta ska man finna någon att testa med och hur tar man första steget...

• Svar på tråden Hur många tjejer i GBG
  • Anonym (kille45)

Beror ju litet på om din man vet om det eller inte. Min fru ville gärna och vi gjorde som så att hon hittade en tjej på nätet. Men behöver du smyga med det etc så kanske det blir litet krångel

• oväder

Ja, det är säkerligen många här som vill i Göteborg, men det blir så mycket svårare när de flesta väljer att vara anonyma i trådar...

• Anonym (KÅT FRU)

min man vet om det

• Anonym (tjejgbg)

Jag vill också, bor i göteborg, min man vet att jag vill.... Ska vi? Flört

• Anonym (KÅT FRU)

Gärna hur får jag kontakt med dig

• Anonym (tjejgbg)
    Anonym (KÅT FRU) skrev 2011-08-05 22:38:15 följande:
    Gärna hur får jag kontakt med dig
    adda mig på msn eller maila mig på tjugosju@live.com
  • Anonym (tjejgbg)

puffar lite... Glad

• Anonym (weird funny :S)

haha låter kul denna tråd ... vrf just testa en kvinna ? som trekant ? eller Swingers ?
    berätta vrf ! (tidsfördrivande) 

• nalina

Hur går det för dig, har du tagit första steget än..... bor också i Gbg Skrattande om du vill prova fler ggr.

• Anonym (Bs-frugan)

Tycker absolut du ska försöka uppleva sex med tjejer om det är OK med din man. Varför inte träffa ett annat par, kan vara en bra start...
    Jag fick min första erfarenhet med tjej när jag var 20 år, dock bara med kyssar men det räckte gott nog för att vara spännande :P
    Sen dess har jag haft mycket tjejsex under de par-träffar som jag och min man har haft. Jag skulle inte kunna tänka mig att inte ha det ngt mer. Det är ett härligt inslag och min man älskar att se mig njuta med en annan tjej...

Lycka till!

Svar på tråden Hur många tjejer i GBG