• endotette

Lögner, svek och sonen kommer på tredje plats....

Hej!
    Jag behöver hjälp!!
    Jag och mitt ex separerade men har provat nån vända till men det funkade inte. När det har varit slut så har vi haft det bättre än någonsin lite överallt om ni fattar. Jag levde på hoppet för jag trodde nånstans att jag betydde något för honom men jag va tydligen bara en leksak. Det sårade grymt!!!

För ca tre veckor sen träffade han en ny "kompis" och då va man inte vatten värd, han ljuger, döljer och har varit riktigt jävlig. Jag tycker att jag har LITE rätt att veta vad som händer när han har våran son men så tycker inte han. Jag ville ha lite tid på mig, rensa ut mina grejer från huset innan han tog hem henne men jag fick reda på av min 4-åring att hon hade varit där och nu har hon tydligen sovit där i två nätter när sonen va där. Sonen har tidigare legat brevid pappa för han känner sig inte trygg i sitt rum men nu har han börjat lyfta in sonen i sitt rum.

Vad har man för "rättigheter", kan man säga med rätt att man inte vill att hon ska sova där när allt e så nytt???
    Kommer in en ny kvinna i pappas liv och hon tar ena halvan av sängen.
    Jag har bett dom att tänka på SINA barn (hon har oxå ett barn) och gå lungt fram men dom trivs så bra ihop. Pappan säger att han måste tänka på sig och gå vidare.
    Hör till saken att pappan inte funnits så extremt mycket tidigare för sin son, men nu e han den perfekta pappan.
    Jag tycker det e ganska jobbigt att blivit av med mina/våra drömmar det erkänner jag men trivs dom så bra ihop, fine men hur mycket kan man blanda in ett/två barn efter tre veckor????

Blev lite långt men... Hoppas nån kan komma med tips och svar.
    Tack!

• Svar på tråden Lögner, svek och sonen kommer på tredje plats....
  • endotette

Ska tillägga att sonen sovit i ena halvan av pappas säng tidigare men nu fylls den platsen upp av en annan.

Svar på tråden Lögner, svek och sonen kommer på tredje plats....