• dendärdamen

    En ärlig och bra spådam?

    Om ni vet någon skriv gärna nummer och namn :)
    Samt erfarenheter om ni vill!

  • Svar på tråden En ärlig och bra spådam?
  • Jimkost

    Det är ganska svårt att hitta någon som samtidigt är ärlig och professionell på sitt jobb. Precis som i alla andra yrken finns det skurkar. Det var en gång när jag hade en rolig upplevelse här https://www.xn--splinje24-62a.se/spadam/ och de verkar ge råd inom finans, drömtolkning och andra.

  • Mirre1978

    Ulla karin är dålig  slösa inte pengar på henne.  
    Benny är riktigt dålig och en jävla drivare. Han lurae av folk pengar. Du som är intresserad av en duktig så kan ni få en som är faktiskt bra. 

  • Fabian1965
    Mirre1978 skrev 2022-05-01 22:53:27 följande:

    Ulla karin är dålig  slösa inte pengar på henne.  
    Benny är riktigt dålig och en jävla drivare. Han lurae av folk pengar. Du som är intresserad av en duktig så kan ni få en som är faktiskt bra. 


    Vem rekommenderar du?
    Skicka gärna ett PM om du inte vill skriva här i tråden.
  • Relocate

    Mirre- Jag skulle också vilja veta vem som är bra. Antingen i denna tråd eller via PM. Börjar bli dags igen efter ca 15 år :)

    tack på förhand!

  • Relocate
    Mirre1978 skrev 2022-05-01 22:53:27 följande:

    Ulla karin är dålig  slösa inte pengar på henne.  
    Benny är riktigt dålig och en jävla drivare. Han lurae av folk pengar. Du som är intresserad av en duktig så kan ni få en som är faktiskt bra. 


    Mirre- Jag skulle också vilja veta vem som är bra. Antingen i denna tråd eller via PM. Börjar bli dags igen efter ca 15 år :)

    tack på förhand!
  • Eyde

    Jag har ringt Ulla Karin flera gånger.  Hon är härlig, God och glad. Det är inte alltid det stämmer men de gånger det stämmer...ja då undrar man hur hon kan veta det.. jag hsr dock inte eingt henne på ett tag och har inget särskilt att berätta.. en annan jag kam rekommendera är en kvinna i Skåne med omnejd. Hon vet saker som jag inte begriper hur. Hon har spått om mycket som har stämt hos mig. Bla utlandsflytt, samboskap osv. Nr finns att få i pm.

  • Blue Papillon
    Minnah65 skrev 2011-11-16 20:16:55 följande:

    Hej.

    Jag har ringt spådamer till och från i snart 10 år. För ca ett halvår sedan upptäckte jag sidan www.spadam.se efter att ha sett deras annons i Tidningen Nära. Annonsen såg seriös ut och tänkte att det var värt att prova.

    Sagt och gjort, två dagar senare ringde jag in och lät slumpen välja ut en spådam åt mig. Och vilket samtal! Har aldrig någonsin haft en så positiv upplevelse efter att ha pratat med en spådam / medium.

    Efter det samtalet har jag prova Spådamer.se ett antal gånger. Även provat olika spådamer och alla håller en mycket hög klass. Det förstår man när man besöker deras hemsida. Den är väldigt seriös den med.

    Så mitt tips är att ge spådamerna på Spådam.se en chans. Jag tror inte ni kommer att ångra er.

    Kram Minnah

    P.S. Om ni underar hur spådormarna slagit in, så har dessa stämt riktigt bra. 


    Tyvärr håller jag inte alls med dig!Har  pratat med flera olika på skadan.se under en lång tid!
    De säger inte samma sak, olika svar beroende på vem man pratar med, och vad gällde min fråga, inget hänt! 

    Jag rekommenderar inte den hemsida!
    Håller inte med
  • Fossil
    Jagäterkeso skrev 2023-08-19 13:57:09 följande:

    Ju ärligare en spådam verkar, ju skickligare är hon på att vara oärlig. 


    Ungefär vad jag tänkte skriva men nu inte behövde.
    Tycker det är bedrövligt att folk låter sig luras på pengar för att få lite fantasifoster från en bedragare.
    Som fossil är man in i helvete gammal
Svar på tråden En ärlig och bra spådam?