kan det finnas nåt där??
Har skrivit här förut, inget händer men ändå nog. Min väninna är såå underbar på alla sätt men jag vet inte om det vi har är nåt mer....det är sååå jobbigt men ändå härligt. Ses på jobbet nu o då o ca 1ggn i månaden privat. Jag har aldrig haft en relation med en qvinna men nu plötsligt skriiker kroppen efter det o jag fattar noll. Vi har såå kul o kan snacka om allt. Utom det då, vad vi vill eller inte. O jag vet ju inte om jag bara fantiserar. Sover tillsammans, festar tillsammans, har kul, pratar, pratar, dricker vin o i höst skall vi ut o resa till Italien tillsammans. MEN det är nästan jämt jag som tar initiativ till att träffas, jag som sänder textmeddelanden...jag vet hon är jätteupptagen qvinna med sitt jobb som hon satsar på till 120%. Hur sjutton skall man veta, vill ju inte göra bort mej totalt heller iom att vi kommer att ses på jobbet sen då man gjort bort sig isf...he. Jag förstår verkligen att hon inte vågar säga/göra nåt pga hon är i chefsposition för mej så hon är säkert osäker o rädd för att nåt ska komma ut. Ingen vet egentligen om att vi umgås. Vet inte vad jag vill med inlägget, bara skriva av mej.....känns att man blir knäpp snart. Skulle bara vilja ta henne i famn o kyssa henne och.....det känns såå ibland att där finns nåt men ingen vågar liksom...