• JosephineJ

Vilken kändis har ni fått höra att ni är lik?

Frågan lyder som ovan

• Svar på tråden Vilken kändis har ni fått höra att ni är lik?
  • Schna
    Duckan skrev 2012-04-10 12:25:41 följande:
    I yngre dagar och med då liknanade frisyr, Roby.
    Allt som oftast får jag dock höra att jag är lik Helena Bergström. Vet inte om det är så kul faktiskt. 
    Helena som är så snygg!
    It takes a fool to remain sane
  • vampyria2
    hysteria skrev 2011-08-08 21:37:36 följande:
    Har faktiskt tänkt på det, Jag och Jill har faktiskt bott i samma område en gång i tiden :)
    Haha vad kul att höra   Var en som hade körat bakom henne som kom fram till mig på krogen och sa att även han tyckte att jag var en kopia av henne, var kul att höra även från folk som har sett henne på riktigt faktiskt
  • trisan13

Får höra väldigt ofta att jag är lik Amanda Jensen, både av familj, vänner och "folk på stan"

• Spartacus

jessica biel, michelle williams och mimmi i reine och mimmi i fjällen

skön mix-up! jag måste va het! 

• shalse

Hm, hört att jag liknar Arielle Kebbel, Katherine Heigl och Charlize Theron så någon konstig blandning.

• Petrol

Johnny depp i fear and loathing.

Privat har vi inte speciellt många likheter dock.

• shalse

Och en hemlös man kallade mig Lotta Engberg en gång för 10 år sen, höll på och dö...

• Anova

Elsa Billgren. Tycker att hon är supersöt och dessutom en hel del yngre än mig själv så det tar jag som en komplimang.

• Alby

När jag var liten fick jag höra rätt ofta att jag var lik tjorven. Nu i vuxen ålder har jag fått höra att jag är lik en ung Anna book, både personlighet och utseende. :S

• taquine
    Alby skrev 2013-04-08 18:37:16 följande:
    När jag var liten fick jag höra rätt ofta att jag var lik tjorven. Nu i vuxen ålder har jag fått höra att jag är lik en ung Anna book, både personlighet och utseende. :S

Oj tar du det som en förolämpning eller komplimang? Nyfiken...
  • Alby

Taquine- jag tar det inte som en komplimang, Att jag var lik Anna book beror nog mest på för att jag är en tjockis :) men Anna är ju rätt härlig som person, det är iaf lite bra. ;)

Svar på tråden Vilken kändis har ni fått höra att ni är lik?