skånegås skrev 2011-08-11 09:49:06 följande:
Antingen förlossningen eller hormoner skulle jag säga. Ligamenten kring svanskotan påverkas ju liksom alla andra av graviditetshormoner. Men sen kan ju svanskotan vara ivägen för barnet under utdrivningen...
Mm, det kan det vara! Låter ju väldigt troligt så att säga. Har den varit ivägen under utdrivningsskedet och svanskotan fick sig en smäll lär det ta ett tag innan den blir återställd..
skånegås skrev 2011-08-11 09:49:58 följande:
Nej, men kontentan är att det har gått över och trots två graviditeter och förlossningar efteråt så har det inte kommit tillbaka

Sant!

Skönt att det gick över för gått!
Lantani skrev 2011-08-11 09:53:56 följande:
Japp med första.. Jag hade skitont säkert 2-3 månader. Första månaden kunde jag inte sitta på vanlig stol och knappt ta mig upp från sängen utan att det kändes som jag höll på att dö utav smärta. Fy så ont jag hade. Idag är första barnet snart 3 år och jag känner ingenting.
2:a barnet är 1 år, men där fick jag inte alls ont, men den förlossningen gick jättefort, så hon låg väl inte och tryckte på de viset som första gjorde.
Usch!! jag har ont fortfarande då jag sitter och "nuddar" den..gått 6 månader sedan förlossning..
Får hoppas att det går över! verkar ju göra det så småningom verkar det som