• Superbia

Rockig musik till namnkalas?

Vi börjar planera namnkalas och funderar på att ha ett Tim Burton-tema. Någon som har förslag på lite "rockigare" barnmusik som skulle kunna passa på ett namnkalas? Känns lite fel att ha de där vanliga låtarna med ett sånt tema.

• Svar på tråden Rockig musik till namnkalas?
  • hic sunt leones

Nu kanske jag är helt ute och cyklar här, men det första jag kom att tänka på är såna där rock lullabys eller vad de heter, nirvana, metallica mm inspelade som vaggvisor. Faaast... dom var nog instrumentala. Och låtarna har ju inget med barn att göra.
    Creeds låt "with arms wide open" handlar väl om att välkomna ett barn Glad Menar du låtar OM barn eller FÖR barn?

• Superbia
    hic sunt leones skrev 2011-08-11 19:36:44 följande:
    Nu kanske jag är helt ute och cyklar här, men det första jag kom att tänka på är såna där rock lullabys eller vad de heter, nirvana, metallica mm inspelade som vaggvisor. Faaast... dom var nog instrumentala. Och låtarna har ju inget med barn att göra.
    Creeds låt "with arms wide open" handlar väl om att välkomna ett barn Glad Menar du låtar OM barn eller FÖR barn?
    Jaa, vad menar jag egentligen, haha? Låtar som skulle kunna passa på ett namnkalas Glad
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
Svar på tråden Rockig musik till namnkalas?