• Josefin87

Någon som bor i eller runt västerås?

Hejsan!
    Någon som vill ses och fika, diskutera allt genom graviditeten och efter med mig :)
    Jag bor i Västerås nu men flyttar snart mot Surahammar. Är Beräknad i början av December :)
    24 år :)
    Vore kul att vara ett gäng som kan följas tilsammans och diskutera allt möjligt :)                                           

• Svar på tråden Någon som bor i eller runt västerås?
  • Tesssi
    EmeelieeA skrev 2012-06-09 16:38:26 följande:
    Var länge sen jag skrev här!
    Jag fick en son den 17 maj! Bf var 4 juni.
    Grattis tesssi till liten!
    Grattis, Då skiljer det inte mycket i ålder mellan våra söner.

Någon som har lust att föeslå ett datum för fika?
  • mina88
    Josefin87 skrev 2011-08-12 18:50:48 följande:
    Hejsan!
    Någon som vill ses och fika, diskutera allt genom graviditeten och efter med mig :)
    Jag bor i Västerås nu men flyttar snart mot Surahammar. Är Beräknad i början av December :)
    24 år :)
    Vore kul att vara ett gäng som kan följas tilsammans och diskutera allt möjligt :)                                           

Hejsan.. Jag bor också i Västerås och är 24år och vi väntar vårt andra barn som är beräknat till januari:) Har redan en flicka som är tre år:)
  • elinvv

Rolig tråd :) Jag är gravid med första barnet, 27 år, beräknad till slutet av december :)

• Hon

Jag är gravid, går in i vecka 23 imorgon (väntar en liten tjej) och bor på Hammarby i Västerås. Letar för fullt efter folk som skulle kunna tänka sig ses, prata massa bebissnack som ingen annan runtom orkar lyssna på och följas åt resten av graviditeten :D Skriv till mig :)

• elinvv

Kul :) är själv i vecka 24! Vilken mvc går ni på? Snart börjar föräldrarutbildning för oss (25/9) spännande!! :)

• mina88

Jag är i vecka 27 och går på önsta gryta Mvc. Vi ska inte gå på nån föräldrautbildning, då vi väntar syskon men kul för er med utbildning:)) var har ni er Mvc ?

• Jennie8701

Väntar mitt första barn i slutet på februari. Bor i västerås och är 25år :)
    Får jag vara med i denna tråd? ;) 

• Hon

Föräldrautbildningen börjar för mig imorgon. :) Går vid barnmorskorna på Herrgärdet inne i centrum. :)

Imorgon är jag även inne i vecka 29! "Bara" 11 veckor kvar +-2 veckor. Jag längtar så! 

• mina88

Okej.. Vad spännande vi gick på Herrgärdet under första graviditeten och det var jättebra, hade Jessica minns jag. Ja snart kan man börja med nedräkningen

• mina88

Jennie8701- klart du är välkommen att skriva här i tråden:) var i Västerås bor ni?

• Jennie8701

Vi bor på Rönnby.. :)
    Var hos bm i onsdags, så sa hon att vi skulle få börja på föräldrar grupp i december.. längtar.. :)
    Jag har min bm på citypraktiken.

• mina88

Okej.. Inte så långt från gryta då:) åh vad spännande och kul, förstår att du längtar:) okej är det bra där då?

• Hon
    mina88 skrev 2012-10-17 20:18:32 följande:
    Okej.. Vad spännande vi gick på Herrgärdet under första graviditeten och det var jättebra, hade Jessica minns jag. Ja snart kan man börja med nedräkningen
    Ah, jag har Agneta.  :) Men går i Jessicas föräldragrupp. Hon är hur härlig som helst!
  • mina88

Okej.. Hon var väldigt bra med sina föräldragrupper känns som en evighet sen haha:))

• elinvv

Jag är beräknad till 28 december med vårt första barn och går också på Herrgärdet :) vore kul att ta en fika alla gravida som vill? :)

• mina88

Vad härligt ja det skulle vara trevligt, jag hänger gärna med på en fika:)

Svar på tråden Någon som bor i eller runt västerås?