• Anonym

"Jag blir ju sugen, men inte lika ofta...."

Så sa min kille till mig för några dagar sen. Jag är gravid i vecka 20, och han tycker att magen är i vägen och att det känns konstigt med sex. Från början när jag bara hade ett minimalt put så kalla han mig sexiga morsan, osv. Men nu verkar han knappt vilja ta i mig.

Han håller inte på o gullar med magen någonting direkt heller, och tar varken initiativ till sex, bebisprat eller mys. Känns som att jag får ta och ta, och hur kul är de...

Grav. var ej planerad från början, men sen kom vi båda fram till att vi ville och han verkade jätteglad. Men när han säger att han blir sugen, men inte lika ofta, pga att magen är stor, det är inte kul o höra i vecka 20. Jag har en normalstor mage för veckan, och är smal i övrigt.

Men pga kommentaren känner jag mig nu mest ful o fet, även om hormoner väl oxå spelar in....suck. nån i liknande sits?

• Svar på tråden "Jag blir ju sugen, men inte lika ofta...."
  • Lufsan

Varför pratar du inte med honom? Och du borde inte ta det personligt. Det handlar troligtvis inte om att din mage är stor utan att erat gemensama barn ligger där. 

En dag i sänder.
Svar på tråden "Jag blir ju sugen, men inte lika ofta...."