• Melissaehis

Unga Mammor som känner sig ensamma och vill umgås,fika ?? Rotebro område?

Hej , Jag är 20 år gammal och har en Dotter som är snart 1 år gammal om 3 dagar.
    Jag är nästan alltid hemma med min dotter och har väldigt tråkigt . Känner ingen unga mammor och det skulle vara jätte trevligt att känna några unga mammor som kan umgås och fika osv. Finns det några unga mammor som känner som jag?

• Svar på tråden Unga Mammor som känner sig ensamma och vill umgås,fika ?? Rotebro område?
  • Iidizzen

Heji Jag e 19 och bor i M'rsta. Jag har en son pa 5 manader. Jag ar oxa hemma hela tiden, skulle va kul o komma ut lite.

• Topcom

Hej:) jag är inte mammaledig längre men skulle vara kul att ses någon helg alla fall :) bor i hby men flyttar snart till råsunda och har en son på två år. Är själv 22 snart :)

• Melissaehis
    Iidizzen skrev 2011-09-02 14:00:58 följande:
    Heji Jag e 19 och bor i M'rsta. Jag har en son pa 5 manader. Jag ar oxa hemma hela tiden, skulle va kul o komma ut lite.

Hej Iidizzen , trevligt då bor vi nära varandra. Det vore absolut trevligt  o har några vänner som  har barn :).
    Jag är ofta inne på fb adda gärna mig och så kan vi hitta en tid o ses Skrattande. " Melissa Atakere " heter jag på fb.
    Syns där Cool
  • Melissaehis
    Sthlmsparlan skrev 2011-09-02 14:03:40 följande:
    Hej:) jag är inte mammaledig längre men skulle vara kul att ses någon helg alla fall :) bor i hby men flyttar snart till råsunda och har en son på två år. Är själv 22 snart :)

Hej , Hässelby menar du eller? Jag har själv precis flyttat från spånga till Rotebro . Men visst kan vi ses nån helg då du ledig? Syns oxå på Fb? Adda, "Melissa Atakere".
  • Topcom

Jo, hässelby:) ahaa, jag är uppväxt i spånga, bodde där tills jag var 19:) vart i spånga bodde du?

• Melissaehis
    Sthlmsparlan skrev 2011-09-06 17:07:20 följande:
    Jo, hässelby:) ahaa, jag är uppväxt i spånga, bodde där tills jag var 19:) vart i spånga bodde du?

Sundbyvägen bodde jag :)
  • Iidizzen
    Melissaehis skrev 2011-09-06 16:38:49 följande:
    Hej Iidizzen , trevligt då bor vi nära varandra. Det vore absolut trevligt  o har några vänner som  har barn :).
    Jag är ofta inne på fb adda gärna mig och så kan vi hitta en tid o ses Skrattande. " Melissa Atakere " heter jag på fb.
    Syns där Cool
    Hej!
    Har inte varit inne nått sen jag skrev inlägget :/.
    Addar dig nu på direkten =)
Svar på tråden Unga Mammor som känner sig ensamma och vill umgås,fika ?? Rotebro område?