Minskad lust, kan det bero på att han har blivit fet?
Jag har alltid haft dålig sexlust. Och alltid haft en mängder av "bra" förklaringar till det. Dåliga relationer, dåligt sex, stress osv osv.
Men när jag träffade min man så var han verkligen den porrigaste mannen jag någonsin mött. Galet attraktiv, fina ögon, vältränad sexig kropp, mån om sitt uttseende osv. Men han var rätt svartsjuk och sa ibland fula saker till mig som hora, fitta osv. Då tänkte jag "han har allt, tänk om han bara kunde vara lite snällare"
Allteftersom åren har gått är detta som bortblåst och han har fått världens bästa personlighet, hjälper till mer hemma, och behandlar mig som en drottning. Men han har blivit fet, äter skitmat, bryr sig inte om sitt utseende. Vad är då fet i mina ögon?? 182 cm och 115 kg. Det är ett ental kilo för min smak. Så nu tänker jag "han har allt, tänk om han bara kunde sett ut som när vi träffades..."
Så nu skyller jag sexlusten på hans utseende. Är jag bara en bortskämd skit som aldrig är nöjd? Han gör inget vettigt åt sin vikt. Jag själv tränar och lagar bra mat för att vara bättre själv, men han äter massa skit på jobbet osv. Han är medveten om att han har gått upp så mycket och går tex aldrig med bar överkropp hemma längre.
Jag är rädd att jag "tvingar" honom till att banta, och så berodde inte den minskade sexlusten på hans vikt heller....
Jag saknar sex, och jag saknar den mannens utseende som jag blev ihop med,,,,,