• Pacgirl

3 barn av samma kön med samma pappa, vad blev det för kön på nr 4?

Är bara lite nyfiken...då jag för att jag någonstans hört att statistik sätt så blir ofta nr 4 samma kön som de andra.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 3 barn av samma kön med samma pappa, vad blev det för kön på nr 4?
  • Macina

Röstade också åt mina föräldrar. Samma kön.

• WimZy

Kan inte rösta pga appen, men mina föräldrar fick fyra barn. Tre tjejer först och sist kom en lillebror. ;)

• J N

Jag å min sambo har tre tjejer. Jag blev gravid igen men pga komplikationer så kom vår bebis inte till oss. Menm det var en pojke. Nu är jag gravid igen så vi får se vad det blir för kön den här gången :)

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥
  • Lavender Lace

Röstade för sambons bror - fyran blev av samma sort som de övriga tre, en tjej. Flickornas farfar, min svärfar, har tre barn varav alla är söner. Hade varit intressant att veta om även en fyra blivit en kille där... Det verkar i alla fall helt klart vara så att vissa har lättare att producera barn av ett visst kön.

• HZCEk

Mima föräldrar: 3 pojkar sen en tjej.
    Min moster m man: 3 tjejer sen en pojk.

• Gladskit

Vi är fyra systrar. Tillsammans har vi fyra bidragit med fyra pojkar. Lite skoj tycker vi

(Mina föräldrar har alltså fyra barn (flickor) och fyra barnbarn (pojkar)). 

Svar på tråden 3 barn av samma kön med samma pappa, vad blev det för kön på nr 4?