Jag har testat positivt!!!!
Herre GUD!!! Äntligen..*pust*
Hela dagen har känts såååååååå lätt!
Jag är verkligen så in i hjärtat glad!
Grät och deppade hela kvällen i går. Somnade 21 av pur utmattning övertygad om livets totala helvete.
Hade kommit överens med sköterskan på CvL att testa i dag på morgonen. Hon sa att ÄR det något där inne så lär det visa med största sannolikhet men bäst är om du väntar!
Ja jisses, vem kan vänta om man vet att man får???? ...
Klockan ringde halv 6 och jag masade mig ut i badrummet och gjorde det jag skulle i en mugg
Vankade av och an i 3 min och när jag sen kollade, ja då fanns där 2 streck fast det ena var mycket mycket svagt.
Rusade in till maken och viskade i örat..... Han flög ur sängen och glodde som besatt på testet. Rusade efter en stund ut på garageuppfarten och skottade snö ivrigt och glatt visslande 05:45, undrar vad grannarna tror
Men vad f*n, det bjuder jag på!
När CvL öppnade hängde jag på telefon och fick i alla fall bekräftat att det absolut inte under några som helst omständigheter kunde vara en reaktion på Ovitrelle sprutan och att det svaga resultat berodde på att det trots allt är så tidigt.
Så jag nöjer mig så och vågar i alla falll hoppas och tro igen. Kommer att testa igen på fredag.
Kram på er.