• Svar på tråden Grattis Victoria o Daniel
  • SilverLadyG

    För tidigt att gratta Skrattande Vi här på FL vet hur vanligt det är med missfall och dylikt, men vi håller tummarnaSkrattande

  • jom01

    Intressant att man i artikeln förutsätter att paret själva valt att vänta, som om kungligheter inte kan ha svårigheter att bli gravida;)

  • Pihl01

    Grattis grattis! Då blir vi föräldrar nästan samtidigt :) (fast jag har två barn sen innan också)
     

  • MammaTillTindra

    STORT GRATTIS TILL ER!
    Själv så väntar jag tvillingar i mars Glad 
    Då jag har en dotter på 2 1/2 blir jag trebarnsmamma innan jag hunnit fylla 26! Hjääälp Skrattande

    GRATTIS IGEN! 


    ♥ Blev mamma till Tindra 2009-01-17 ♥
  • Sven Erik Johansson

    Grattis än en gång Victoria och Daniel.'

    Vad gäller namnfrågan skriver jag som jag skrev på annan plats: Gärna ett namn som
    anknyter till den äldre svenska historien-tex ERIK efter Erik Segersäll-en av barnets vikingatida
    förfäder på tronen i gamla Uppsala på 900-talet- eller MARGHARETA , efter en av barnets anmödrar
    och andra hustru till Gustav Vasa eller SOFIA efter ännu en av barnets anmödrar,  och tillika Gustav III:s
    drottning, Sofia Magdalena. Jag ser hellre de namnen än tex CARL JOHAN efter barnets anfader
    Carl XIV Johan eller DESIREÉ efter hans drottning. Det Bernadottska har inte lika gammal tradition
    i Sverige som de äldre kungahusen har ,och Victoria härstammar ju också från de äldre kungahusen
    genom flera av Bernadotternas ingifta drottnngar.

  • Marsflickan80

    Grattis Victoria och Daniel. Jag onskar er all lycka. Det kanns ratt roligt eftersom likt er gifte jag och min man oss forra aret (fast vi hann fore er Glad) och nu vantar vi vart forsta barn i februari/mars. Aven vi ar over 30 och forstar vilken press ni maste ha haft pa er. Haller tummarna for att vara bebisar mar bra och fods som de skall. Skall bli roligt att folja er + magen och jamfora med oss

  • telgebo

    Stort grattis Victoria och Daniel till det väntande barnet. Önskar er allt gott.


    Gravid v.30+5 BF 23/10 Bara 66 dagar dit
  • puss

    grattis grattis, det är verkligen roligt och jag är så glad för er skull!


    I am a fast machine I keep my motor clean
  • tvåbarnsmamma85

    Grattis Daniel & Victortia till grarviditeten hoppas att allt kommer att gå hela vägen för er...... Kram

  • tomcar1

    Grattis ! Det är inte alla förunnat att ens kunna bli gravida, få adoptera eller ens få hjälp med konstgjord befruktning. Det skulle hjälpa många om surrogatmödraskap tilläts i Sverige under ordnade former, men ni har fixat detta själva och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra under hela graviditeten.

    Hälsningar en Linköpingsbo 

Svar på tråden Grattis Victoria o Daniel