• Fantasybamse

Bröllop i paris, sonen 1 år 4 mån, går de?

Hej på er

jag och min sambo ska gifta oss i paris nästa sommar och våra föräldrar och min syster med sambo kommer följa med samt våran då 1 år och 4 månaders gamla son. Jag ser verkligen framemot detta men har nu börjat fundera hur det kommer att funka med sonen, han är vårat första barn så jag vet ju inte riktigt hur barn i den åldern funka? Det jag oroar mig mest för är bröllopsmiddagen där alla kommer delta, hur kommer detta funka att sitta på en restaurang med ett barn i den åldern? Övrig tid känns ändå som det går tack vare att vi är så många som kan turas om att underhålla, sonen är även första barnbarnet så alla vill gärna ha honom så mycket det går :)

• Svar på tråden Bröllop i paris, sonen 1 år 4 mån, går de?
  • Tjatmorsan

Klart det gar!! Det blir inte besvarligare an vad man gor det sa jag tycker ni ska bestamma att han ska med och sedan sluta grubbla! Klart han ska fa vara med under en sa speciell tillstallning (inte for att han kommer att komma ihag det, men anda...) Mina barn slapas med overallt - brollop, restauranger, flygresor kors och tvars over hela varlden. Se bara till att ni har med er en vagn dar han kan sova skont, alltsa kanske inte bara en sadan dar sulky som inte gar att falla sa langt bak.

• Cannelle

Ah vad fantastiskt med bröllop i Paris! Min kompis gifte sig där för ett år sedan och använde  www.parisbrollop.com/, deras dag blev helt fantastisk och de hade en jätteduktig fotograf som de bokade genom ParisBröllop och tog bilder i Luxemburgparken: 

• Cannelle

Ja just det, det jag skulle säga var att de hade med sig sin lilla dotter och det gick jättebra! (de hade bröllopsmiddagen på hotellet som de bodde på) 

• 071001

Jag skulle lägga middagen då det var Siris sovtid och haft henne i vagnen. Hon satt inte still en hel middag i den åldern så restaurangbesök med henne gjorde vi ej.

• Fantasybamse

Väldigt fina bilder. Jag har varit i kontakt med parisbröllop men tyckte det var lite för dyrt med allting.

Ja kanske ska lägga middagen kring sovtiden så får han sova i vagnen.

• Ariane

Väldigt fina bilder, jag kollade lite på Parisbröllops priser och tyckte inte de var så dyra, i alla fall inte om man jämför med vad det kostar att ha en svensk bröllopskonsult i Sverige. Dessutom så verkar de ju ha förhandlat till bra priser så en del får man ju igen. (fotograf 550 euros istället för  800 euros etc...) 

Svar på tråden Bröllop i paris, sonen 1 år 4 mån, går de?