• Vetinteriktigt eh

är jag komplett assexuell?!?!

Jag vet inte ens om jag ska lägga detta under 'minskad lust', för jag har börjat tvivla på att jag någonsin haft någon över huvud taget under mitt femtonåriga liv. Jag känner liksom ingenting?! Alla (njaah men det känns så i mitt panikerade tillstånd) i det här forumet bara "aaa jag var tvungen att få en liten orgasm så jag gjorde det här och det här och fick tre stucken på en minut blablablahhhh" och jag bara...? WTF för jag...känner inget? Kan lika gärna peta mig typ i knäna, ungefär samma grej. Och alla(heh) bara wehooo, klittaaa och jag hittar...den...inte. Hur störd är jag?

• Svar på tråden är jag komplett assexuell?!?!
  • solskina

Klart det kan vara så att du är Asexuell, men troligen är det inte så, utan du kommer hitta sin sexuallitet lite senare än dina vänner.

Stressa inte upp dig under tiden du är bra som du är. 

• Vetinteriktigt eh

Mmmm...tack för lugnandet eller vad man säger...känns bara lite lagom kul hahah fast dödligt tragiskt är det väl inte ändå:)

• NeLi

det kan vara svårt att slappna av när man är lite yngre som du är. Först för att det känns konstigt att "pilla på sig själv", sedan just att du är så frustrerad över att du "inte hittar den"..

är du inte sexuellt upphetsad är det ingen idé att leta, för man "hittar den" bättre när man är just upphetsad. Vad som gör det är individuellt.
    Lyckas du slappna av och faktiskt hittar det är det ett toppen sätt att lära känna sig själv och hur man vill ha det i sängen..Vet du vad du tycker är skönt kan du sedan visa killen/tjejen du har sex med. Annars blir det lätt som tjej att man bara ligger där och låter killen köra sin grejj..jag brukar köra med "om inte jag får komma, får inte du heller komma"..

lycka till iallafall! {#emotions_dlg.flower}

• Vetinteriktigt eh

Tack så mycket! Jävligt bra metod, det där med du får ditt om jag får mitt:) totally gonna remember...

• NeLi
    Vetinteriktigt eh skrev 2011-08-20 21:36:51 följande:
    Tack så mycket! Jävligt bra metod, det där med du får ditt om jag får mitt:) totally gonna remember...
    gör´t!! Flört man har ju varit med några killar som anser att bra sex är in, ut, sprut..bläää..Däremot vet oftast inte unga killar vad en klitoris är eftersom de kolat på porr, och där skriker ju tjejen av upphetsning bara genom att killen killar henne på örat Skrattande
  • Vetinteriktigt eh

Hahahah jo det förstås:)

• Anonym (IQ)

Jag var överhuvudtaget inte intresserad av sexuella saker före 16.

Valde ut en erfaren man att förlora oskulden med vid 17.5 år och dumpade honom innan jag stack till universitet för att kamma hem en trevlig kille med pappapotential.

Är helnöjd med mina val.

Varför ha bråttom, ta livet som det känns, det kommer!

• Vetinteriktigt eh

Jo...alltså, jag är egentligen inte så himla stressad med att ha sex, det är mest inte så jävla kul att ha tanken i bakhuvet:) men vafan, det löser sig

• Vetinteriktigt eh

Känns onödigt att ha sex bara för att bli av med oskulden

• NeLi
    Vetinteriktigt eh skrev 2011-08-20 22:25:22 följande:
    kan ju bara säga att första gången kommer vara dålig eftersom man inte vet va fan man håller på med, så bygg inte upp för mycket runt den..jag var 18, min pojkvän var 18, vi ar båda lovie dovie, men inte fan vart det bra för det! bra sex har jag precis för nått år sedan börat ha..jag e 28, så man har haft myycket kasst sex eftersom man inte vågat säga hur man vill ha det, eller så har killen vart för korkad för att fatta fastän man förklarat..haaha
  • Vetinteriktigt eh

Aa haha jag har förstått det...man kan ju inte vara bra på något man aldrig gjort förut:)

• Anonym (IQ)
    Vetinteriktigt eh skrev 2011-08-20 22:25:22 följande:
    Sant, men nån gång blir man ju nyfiken. Solig
  • mamaleona

Du är femton (15), det är normalt, fullt normalt - att känna som du gör, eller att inte känna nåt. Ge tiden en chans, det är inget man MÅSTE känna för att alla gör det. För det första kan du ta bort nästan 50% av "alla" som säger dom känner jäättevibbar o dom har haft sex, det stämmer INTE. Dom flesta vågar inte säga som du gör o ännu få vågar säga att dom är oskulder. Ta det lugnt, hitta din kropp så smångingom o gör inget du inte känner att du vill. Hälsn en bm

Svar på tråden är jag komplett assexuell?!?!