• elisch

Förskola nära Täby centrum?

Någon som kan rekommendera (eller varna för) någon förskola nära täby centrum, gärna nära marknadsvägen/åkerbyvägen?

Är särskilt intresserad av att höra något om Snövits eller Ekorrens förskola.

• Svar på tråden Förskola nära Täby centrum?
  • mulle03

Gammal tråd, men jag är inte så säker på att Ekorrens förskola är så bra. Enl. en bekant har de ganska stora barngrupper, och har haft rätt stor omsättning på sina förskollärare den senaste tiden vilket ofta är ett dåligt tecken, tyvärr.

• Niju

Oj bra att veta! Mitt barn har börjat på förskola "Barnens värld" som ligger på åkerbyvägen 1-3 ganska nöjd! Men önskade jag kunde hitta lite mer info om Snövit och fårets förskola som ligger precis bredvid mig :p

• hso

Någon som kan rekommendera  någon skolan nära täby centrum, gärna nära marknadsvägen/åkerbyvägen?

vi är ny i täby

• sjlt

Hej

finns någon som vet när börjar fårets fsk igen ??

• Anita80

Hej! Jag skulle vilja fråga här om ni kan tipsa en bra förskola i Täby centrum. Vi ska flytta till Stora marknadsvägen och vet inte vilken förskola vi ska välja till vår dotter. Är det någon snäll själ som kan svara på detta. Tack på förhand!

Svar på tråden Förskola nära Täby centrum?