Förskola nära Täby centrum?
Någon som kan rekommendera (eller varna för) någon förskola nära täby centrum, gärna nära marknadsvägen/åkerbyvägen?
Är särskilt intresserad av att höra något om Snövits eller Ekorrens förskola.
Någon som kan rekommendera (eller varna för) någon förskola nära täby centrum, gärna nära marknadsvägen/åkerbyvägen?
Är särskilt intresserad av att höra något om Snövits eller Ekorrens förskola.
Ekorrens förskola är absolut den bästa, kan verkligen rekommendera den!
Gammal tråd, men jag är inte så säker på att Ekorrens förskola är så bra. Enl. en bekant har de ganska stora barngrupper, och har haft rätt stor omsättning på sina förskollärare den senaste tiden vilket ofta är ett dåligt tecken, tyvärr.
Oj bra att veta! Mitt barn har börjat på förskola "Barnens värld" som ligger på åkerbyvägen 1-3 ganska nöjd! Men önskade jag kunde hitta lite mer info om Snövit och fårets förskola som ligger precis bredvid mig :p
Någon som kan rekommendera någon skolan nära täby centrum, gärna nära marknadsvägen/åkerbyvägen?
vi är ny i täby
Jag kan fortfarande rekommendera Ekorrens fsk.
Fårets förskola, är jättenöjda där :)
Hej
finns någon som vet när börjar fårets fsk igen ??
Hej! Jag skulle vilja fråga här om ni kan tipsa en bra förskola i Täby centrum. Vi ska flytta till Stora marknadsvägen och vet inte vilken förskola vi ska välja till vår dotter. Är det någon snäll själ som kan svara på detta. Tack på förhand!
Förskolan barnens värld!
Tack så mycket @Bananen123, har ditt barn där?
Näe, men jag har en vän som har ett barn där!