• längtande

Vilken dejtingsida rekkomenderar ni??

Har varit singel nu ett tag och känner att jag är lite nyfiken på att börja träffa någon. Då man har 2 barn hemma är det ju inte så lätt att ta sig ut för att träffa någon så tänkte kika runt på nätet. Så vilken sida kan ni rekkomendera som verkar seriös??

• Svar på tråden Vilken dejtingsida rekkomenderar ni??
  • Trollsländan

Match.com där träffade jag min man! Är iofs den enda jag har provat men det jag tänkte på när jag var singel var att när man måste betala för en tjänst så är man, förhoppningsvis, mer seriös! Lycka till!

• Ångdvlar Storvl

Är du på jakt efter en homo- eller heterosexuell relation?

• Dr to be

Match.com träffade min fästman där. Var trött på alla "svin" man träffade på krogen och gav nätdejting en chans och det funkade nästan direkt

• längtande

Jag letar efter en kille ja det verkar som fler och fler träffas såhär. Och finns man med på sidan är det ju för en anledning. Känns skumt att dejta dock eftersom jag har ett 8,5 års förhållande i ryggen...men väldigt spännande

• tjej87
    Trivelina73 skrev 2011-08-22 09:55:46 följande:
    Happypancake.Com Där träffa jag min sambo, syrran och bror hitta oxå, sambos syster hitta oxå

Jag har en killkompis som också träffade sin tjej där nyligen :)

Själv träffade jag sambon på nattstad.se, ingen dejtingsida direkt men det går ju att träffa folk där med... Dock kanske inget för den som har barn och/eller inte är typ 20-25 :P
  • Ångdvlar Storvl

Vilken typ av kille söker du, någon som är 100% ordinär, eller nån vild och järv som vågar att experimentera sexuellt?

En del dejtingsiter är mest för "svensson-typer", medans andra är för folk som är öppna för mer vågade erotiska övningar. Om det skall kännas seriöst för dig så måste du välja en site som matchar dina egna sexuella behov och krav och förväntningar på samlivet. 

• LillEster

happypancake har ett stort plus.. den är gratis!!
    Lycka till i jakten  =) 

• salsajenny

JAg har hängt mycket på spraydate. Där har jag träffat massvis av män för dejt denna sommaren, jag har dock inte varit ute efter nåt seriöst förhållande, utan mer en romans av nåt slag, och det är lagom seriös nivå där tycker jag. jag har först nu på sistone valt att betala för tjänsten. men man kan göra rätt mycket utan att behöva betala oxå. =)

• SweetCarro1980
    tesplatsen.se

Lycka till. Jag är singel själv.  Känns som man aldrig hitta den rätte
  • SweetCarro1980
    Pumpkin skrev 2011-09-06 07:51:47 följande:
    Match.com, jag och min man träffades genom den sidan

Ja den är med bra
  • La Lola

VildaWebben.

Där mötte jag min man.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Alisa

Jag träffade min man på spraydate, men en väninna gillar happypancake bättre.

• miamisan
    www.motesplatsen.se

Den rekommenderar jag med. Inte för att jag fått helt napp än men jag har också varit singel relativt kort tid och vet egentligen inte om jag vill ha ett nytt förhållande just nu.
    ♥ Mina härliga ungar är födda 2008 & 2009♥
Svar på tråden Vilken dejtingsida rekkomenderar ni??