Kaupa Jaur skrev 2011-08-22 23:00:29 följande:
Jag skulle låta den sitta bara.. Och om den ramlar ner i tvätten är det ju bara att skaka av tvätten så den ramlar ner? Eller ja, åker den med i tvättmaskinen dör den ju garanterat å andra sidan.
Nej men jag skulle låta den vara eller ta den i kroppen och släppa ut den. Inga svenska spindlar bits, man ska lyfta den mellan tummen och pekfingret i det runda på kroppen.
Tidens Sand skrev 2011-08-22 23:30:46 följande:
åh vilken mysig :D jag skulle nästan ha tagit den och lagt i ett terrarie :D men annars hade jag plockat den och släppt ut så att den inte går ett öde i en dammsugare eller under en sko/tidning :P
Ja, tur det finns sådana hjältar som ni! Det sparar säkert många spindelliv! Själv är jag så, att jag försöker ignorerar dem, (förtränger), men håller ett öga. Skulle dock aldrig få för mig att ens börja jaga dem. Och ta dem på kroppen och bära ut dem?? HUUUUUUBA: Nähhh jag nog lite respekt för de små raringarna när det kommer till kritan.
iwannarock skrev 2011-08-22 23:04:05 följande:
Fy fan du varnade ju men jag va så klart tvungen att titta ändå, nu kryper det i hela kroppen. jag hade ALDRIG mer gått in i tvättstugan ALDRIG....
Och sen kan det kanske ändå kannas lite spännande??? Som att se en skräckfilm?? Jag får nu den där känslan i magen, bara jag tittar på fotot igen!
Han hade emellertid flyttat på sig sen när jag skulle hämta tvätten, men jag visste inte VART, bara några små polare till honom såg jag, men de gör mig inget alls.
Dock har jag förstått att jag är en stor jävla mes, när det gäller STORABRORSAN! Tack för era svar!