• Alicemamma2011

Skånemammor som gärna träffar ytterligare en vän?

Finns det ingen mer än jag som går hemma och kanske inte känner så många men som gärna vill lära känna nya?
    Jag är nyinflyttad till en liten by mellan Hörby/Höör och som gärna skulle vilja lära känna nya vänner som också har barn.

• Svar på tråden Skånemammor som gärna träffar ytterligare en vän?
  • hontaas

Hej
    Jag bor inne i Höör, har två lite större barn.
    Om det är ok, har inte så många vänninor själv.

• anette90

ja, jag är ganska nyinflyttad till lund. har en 3månaders flicka, och börjar redan bli rastlös över att vara hemma:P

• Alicemamma2011

Hej,
    Vad kul att det finns fler än jag som känner mig lite ensam och lite halvt uttråkad och gärna träffar andra mammor :)
    Det spelar ju ingen roll om du har äldre barn hoontas. :)
    anette90: då har vi ju barn i nästan exakt ålder ju :)
    Det är svårt när man är nyinflyttad och speciellt när man får barn o lära känna andra föräldrar.
    Hur ser era dagar ut?

• anette90

jag försöker komma på saker att göra under min mammaledighet.. man blir ju lite rastlös:P
    tänkte börja mammababy gympa i gerdahallen här i lund:)

• nykär82

Hej! Är här kvar någon i denna tråden? Jag är mammaledig o har två barn en 2 åring o en 3 mån. Bor mellan lund o Eslöv o söker andra som är lediga på dagarna:)

• marad1

Hej! Jag bor i Hörby. Har en 4-årig kille och 2 större barn. Vill gärna lära känna nya människor i närområdet.

• nykär82

Trevligt här är någon som skriver i tråden. Är ni båda mammalediga om dagarna? Är ni sugna på att träffa nya människor?

• chariots
    nykär82 skrev 2011-11-14 12:14:41 följande:
    Trevligt här är någon som skriver i tråden. Är ni båda mammalediga om dagarna? Är ni sugna på att träffa nya människor?
    Jag är alltid sugen på det. Något måste man ju sysselsätta sig med :)
    Alexande 11.08.30 / Justababy.blogg.se
  • Evew1989

Hej! Finns det någon kvar i denna tråden, hade gärna träffat andra mammor! Har en son på 3 månader och saknar lite mammakompisar!

• Malin921

Hejsan
    Jag hade väldigt gärna träffat lite mammakompisar. Jag väntar vårt första barn nu i februari. Jag känner mig ganska ensam och vill gärna träffa nya människor.

Svar på tråden Skånemammor som gärna träffar ytterligare en vän?