• Anonym

Hur ska jag få honom att bli fräschare där "nere"?

Börjat dejta en underbar kille men det är 2 saker jag stör mig på när det gäller sex.

1.   När jag skulle suga av honom första gången (fyllan) så luktade hans snopp kiss, det var inte trevligt alls. Avslutade inte ens det jag påbörjat pga det och annan sak.

2. När jag håller på och suger och tar en kort paus så trycker han ner mitt huvud ganska så barskt. Obehagligt.   

Gillar honom väldgt mycket men vet inte riktigt hur jag ska ta upp detta. Vill att han ska vara fräschare vid ev ett nytt försök. Dessutom frågade haan mig om jag tr satsen i munnen, sa ibland fast jag eg inte alls gillar det. Dumt av mig!

Snäälla hjäälp mig. Han kommer snart hit.     

• Svar på tråden Hur ska jag få honom att bli fräschare där "nere"?
  • Anonym (123)

Ta en duch tillsammans och tvätta honom :)

• Studentpappa

Det kallas kommunikation testa det vet ja!

-Din snorre luktar inge vidare!
    -Jasså ja går och tvättar den då!

-Ge fan i att trycka kuken i halsen på mig det är inget skönt!
    -Nehe men så gör man ju på porrfilm är det inte så najs alltså?
    -Nej verkligen inte... 

• Anonym

Jag vet att det enklaste och bästa är att säga det. Men det är så känsligt såhär i början :(

• Oförglömlig

Vet att det är svårt det med att han trycket ner dig kan du ju säga till om när det händer igenn säg bara snälla gör inte så. Be han tvätta penis innan sex blir bättre för alla mindre risk för urinvägsinfektion då:)

• Anonym (Jag)

Jag hade slitit in honom i duschen! Fast denna gång, om han är vettig och förväntar sig sex så kommer han väl nyduschad. Förra gången hade ni varit på krogen osv och det var några timmar sedan han duschade, eller??

• Anonym
    Anonym (Jag) skrev 2011-08-22 20:09:45 följande:
    Jag hade slitit in honom i duschen! Fast denna gång, om han är vettig och förväntar sig sex så kommer han väl nyduschad. Förra gången hade ni varit på krogen osv och det var några timmar sedan han duschade, eller??
    Det stämmer. Han väntade sig nog inge sex heller. Och efter måånga öl blir det mycket kissande så kanske inget annat att vänta.
Svar på tråden Hur ska jag få honom att bli fräschare där "nere"?