• grannkatten

Hur lägger jag till favoriter och var hittar jag de nästa gång med Google Chrome??

Hur lägger jag till favoriter och var hittar jag de nästa gång med Google Chrome?

Google Chrome är mycket snabbare än Explorer, men jag lyckas inte lägga till Favoriter.

• Svar på tråden Hur lägger jag till favoriter och var hittar jag de nästa gång med Google Chrome??
  • katalysator

Du lägger till favoriter genom att klicka på den lilla stjärnan i adressfältet. Supersnabbt och enkelt :) Du hittar dem igen genom att klicka på skiftnyckeln till höger om adressfältet, under "Bookmarks".

• katalysator

Om du använder favoriter mycket så kan du trycka ctrl + shift + b så får du en särskild meny för det under adressfältet.

• havstruten

Hejsan !

Skulle lägga till ett recept i fältet favoriter till hö. (gula stjärnan) har gjort detta så många gånger.....men av någon anledning försvann allt som jag laggt in där och
    nu vet jag inte hur jag ska få tillbaks det, finns det ngn som kan hjälpa mig

MVH  Laila.

Svar på tråden Hur lägger jag till favoriter och var hittar jag de nästa gång med Google Chrome??