• Forumvärd

Vill du bli en av Åhlens testpiloter?

Bli testpilot och få hel uppsättning av funktionella ytterplagg!

Nu söker vi dig som vill vara testpilot och dela med dig av vad du tycker om Åhlénsbarnkläder här i medlemsgruppen.
     Diskutera med andra gruppmedlemmar och Åhléns egen barnklädesexpert Lotta Kvarnung i forumet.

Blir du en av de 16 st utvalda kommer du att få testa våra funktionsplagg med underställ, fleecejacka, skalbyxa och skaljacka till ett värde av 1362 kr. Kläderna finns i stl 98-140cl och kommer i två färgställningar, blått/turkos eller röd/lila.

Gå med i gruppen!
    http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ahlensgruppen-405
  • Svar på tråden Vill du bli en av Åhlens testpiloter?
  • MammaOsa

Jag..eller ett av mina barn vill det. Hoppas vår sån får vara med och testa dessa kläder. Han älskar att vara ute i ur och skur och grejar med det mesta så därför så ser jag honom som en bra testpilot för dessa kläder Skrattande

• Joddan

Min son (2,5 år) har 98-104 och ska börja förskolan nu i höst. Behöver vinterkläder som håller!

• Mrs Stiberg

Vad skoj , jag vill jättegärna vara med :) , min pojke har 98  och min dotter har 140 :)

Håller tummarna stenhårt att man bli en av de lyckliga Flört

• mammaNena

skulle väldigt gärna testa era kläder. Dottern har de senaste 2 åren använt didriksson, men jag är absolut villig att byta märke om det visar sig vara bättre! önskar mig lycka till

• Forumvärd

Hejsan!

WOW!
    Åhlénsgruppen ökar dramatiskt och det är så roligt!!! Solig
    Just nu är det nästan 1800 medlemmar!
    Det är rekord för en medlemsgrupp!

• helenlindqvist
    GladDet skall verkeligen bli spännande att få hem kläderna! Min dotter älskar att få prova en massa nytt!
    Återkommer med mer...Glad
  • Vildblomman

Min son är en rikigt aktiv liten kille. Hoppar och klättrar. Springer, rullar runt och är överallt och ingenstans. 

Skulle få vara roligt att prova dessa kläder på min son. (blå/turkos i 122) 

• mammaNena

alltså, är "tävlingen" avgjord?? iom att "helen linqvist" går under synonymen "testpilot" någon som vet, är ju isf ganska bra att få reda på!?

johnsliv.bloggplatsen.se/ en sida om våran muskelsvaga john
  • maggan75
    mammaNena skrev 2011-09-10 19:03:45 följande:
    alltså, är "tävlingen" avgjord?? iom att "helen linqvist" går under synonymen "testpilot" någon som vet, är ju isf ganska bra att få reda på!?
    undrar jag oxå ....
  • BejbyBoo
    Håller med.
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • BejbyBoo

Går man in på grupp-sidan ser man att 16 stycken står som "testpilot", så då är det väl avgjort då. :-/

♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Faile

Kul att man ska luska ut det själv...

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Forumvärd
    Hejsan!
    Testpiloterna är uttagna men det finns fortfarande möjligheter att vinna ett set!
    Det kan du göra här:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ahlensgruppen-405/forum/m60863044.html

Är du nyfiken på vilka som blev testpiloter kikar du här:
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ahlensgruppen-405/forum/m60862591.html
  • stoltcissi

skulle jättegärna vilja vara en utav testpiloterna,jesper har 98/104 o är snart 3 år..

Svar på tråden Vill du bli en av Åhlens testpiloter?