Fråga Lotta om Åhlénsbarnkläder
Vi tar och samlar alla frågor till Lotta i en och samma tråd så det blir enkelt att hitta och läsa!
Här kan du ställa dina frågor till Lotta angående Åhléns barnkläder
Vi tar och samlar alla frågor till Lotta i en och samma tråd så det blir enkelt att hitta och läsa!
Här kan du ställa dina frågor till Lotta angående Åhléns barnkläder
Hej Lotta,
Jag älskar att handla barnkläder på Åhlens, dock har jag en liten undran.
Jag har en väldigt lite 4åring som har varit blöjfri i över ett år. Då hon är lite har hon stl 86/92 i trosor och tyvärr är alla era trosor i den stl blöjanpassade, varför? Jag förstår ju att man har ett blöjanpassat trossortiment, men varför inte ha en del vanliga trosor i minsta stl också?
MVH
Sara
Undrar varför storlekarna är så små jämnfört med andra barnkläder? Har köpt å fått flera plagg i stl 86 till min son som är jättesmå.
Jaha! Alla parvel har jag haft otur med.. :(

Vi har försökt att hitta en bra nivå, hoppas ni finner något som passar era små!
Lotta*
Kan du berätta lite mer om skalbyxorna, vad är det för vattenpelare, finns dragkedja osv?
Våra skalbyxor har tejpade sömmar på utsatta ställen, dvs i gren och över sätet.
Tyget har en vattenavstötande yta samt en beläggning på insidan som klarar en vattenpelare på 5000mm. Matrierialet andas och har samtidigt en vindtät funktion.
Byxan har en slitstark förstärkning över sätet och knäna och med alla dessa delar blir också byxan vattentät.
Ha en skön helg
Lotta*
Våra skalbyxor har tejpade sömmar på utsatta ställen, dvs i gren och över sätet.
Tyget har en vattenavstötande yta samt en beläggning på insidan som klarar en vattenpelare på 5000mm. Matrierialet andas och har samtidigt en vindtät funktion.
Byxan har en slitstark förstärkning över sätet och knäna och med alla dessa delar blir också byxan vattentät.
Ha en skön helg
Lotta*
Hej
Jag läste "testpilottråden, och jag bara undrar lite om understället.
Vad är det i för material? Är det fleece?
Hej, Jag letade jeanskjol till min dotter igår och långt tidigare. Verkar vara svårt att hitta ngnstans. Till slut fann jag en hos en konkurrent till er och jämförde den med eran som jag tyckte var för kort. Kommer ni att ta fram fler jeanskjolar eller är det omodernt och jeansshorts och korta kjolar som gäller? Jag undrar också om man kan stå i kö för att komma med i testpanelen när ngn lämnar den? Hälsar MHN
Lotta
Är på jakt efter vinteroverall til min 9 åriga flicka och insett att det är svårt att få tag i så pass stora stl. Har varit jättenöjd med era bävernylonoveraller i tidigare stl och undrar om ni kommer att ha nån overall i stl 134 eller 140 i ert sortiment och isåfall om du vet ca när det är dax att komma ut i affärerna ?
Hej igen.
Jag undrar varför ni har dubbelstorlekar? Ibland är det helt omöjligt att få kläder som passar, 6 cm är ju mycket när det gäller kläder. Min dotter är precis emellan 128 -134 , så då blir ju 134/140 alldeles för stort. Till vuxna har man ju inte S/M i samma plagg. Har aldrig förstått mig på det. Sedan i bland så helt plötsligt är vissa plagg i kollektionen enkel stl.