• Anonym (Tjejen)

Killen är bi och vill att jag sätter på han

Sweet Jesus! Har nyligen gjort Slut med min gubbe. Va in på en dejtingsida och började prata med en kille där som va hur trevlig som helst . Drygt 10 år äldre än jag. Vi slank in på sex och jag frågar vad han gillar. tillslut så säger han att han är bi men aldrig vart fysisk med en kille. Han säger sig ha dildo och gillar det. Men har aldrig hittat en tjej som är okej med det. Jag säger att jag inte skulle ha något problem med det och frågar om han vill hålla på med strap on oxå. Varpå han säger att det är hans högsta dröm typ .. Saken är ju den att jag faktiskt skulle kunna sätta på en Karl . Jag gillar att testa nytt.. Men frågan är ju hur seriös han är med det här?! Eller om han bara jävlas. Edit, har fått hans telefon nr och vet ju vart han bor osv.

• Svar på tråden Killen är bi och vill att jag sätter på han
  • Anonym
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-08-26 09:56:32 följande:
    Sweet Jesus! Har nyligen gjort Slut med min gubbe. Va in på en dejtingsida och började prata med en kille där som va hur trevlig som helst . Drygt 10 år äldre än jag. Vi slank in på sex och jag frågar vad han gillar. tillslut så säger han att han är bi men aldrig vart fysisk med en kille. Han säger sig ha dildo och gillar det. Men har aldrig hittat en tjej som är okej med det. Jag säger att jag inte skulle ha något problem med det och frågar om han vill hålla på med strap on oxå. Varpå han säger att det är hans högsta dröm typ .. Saken är ju den att jag faktiskt skulle kunna sätta på en Karl . Jag gillar att testa nytt.. Men frågan är ju hur seriös han är med det här?! Eller om han bara jävlas. Edit, har fått hans telefon nr och vet ju vart han bor osv.
    Knulla honom!
  • Anonym

Det är typ min högsta dröm också och varför skulle han inte vara seriös för att han fantiserar om det?

• Hoppetfinns

De e väl bara åka dit å sätta på honom....man behöver ju inte ens va Bi för att fantisera eller tycka om att ha saker i rumpan!! Finns säkert sjukt många killar som gör det eller skulle vilja pröva, men är nog så himla tabu för straighta killar att prata om saker där bak!!

Kör hårt...men va försiktig i början!! Skrikandes

• Anonym (Tjejen)

Tänkte mest om han bara drev med mig. Har inte pratat med han irl om det. Klart jag kommer sätta på han om jag får möjlighet. . Har alltid velat trycka en Karl. Alla killar jag någonsin har träffat har ju typ bögfobi så de är väl därför jag tvekar på om han är seriös. Men är han seriös så respekterar jag ju han till fullo, gillat folk som vågar stå för vad dom tycker om. :)

• Hoppetfinns

Hahaha...om han driver med dig så e de en elak jäkel som ändå behöver en påsättning....ta med handfängsel å spänn fast honom.....då kan han inte smita!!!
    Annars ställer jag upp........har aldrig provat.....å man ska ju alltid prova minst engång!! Skrikandes

Mamma sa alltid att säg inte att det är äckligt om du inte smakat!!  Flört

• Anonym (Tjejen)

Haha ja de är så sant! Men samtidigt vill jag ju inte bli drogad våldtagen och mördad :P .. Kommer iofs säkert inte att hända men jag tror alltid de värsta om folk jag träffar via nätet. :/ tills jag får träffa dom irl och se att dom är den dom utger sig för att vara.

• Hoppetfinns
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-08-26 10:45:57 följande:
    Haha ja de är så sant! Men samtidigt vill jag ju inte bli drogad våldtagen och mördad :P .. Kommer iofs säkert inte att hända men jag tror alltid de värsta om folk jag träffar via nätet. :/ tills jag får träffa dom irl och se att dom är den dom utger sig för att vara.
    Hahaha....har du fått den känsla via nätet skall jag nog börja med en fika på ett ställe med mycket folk....han lär ju inte vifta med en strap in på ett cafe!!!
  • Anonym (Tjejen)

Nja alltså de ju inte han personligen jag inte litar på. De gäller alla överlag. Går alltid in för att dom ska va helt sjuk i huvudet. För därifrån kan de ju bara vara bättre :) . Nej men ärligt så jag jag bara rädd för att råka illa ut. Haha nej de lär han ju inte göra. :) Och ja de blir ju att träffas på något neutralt ställe först.

• Hoppetfinns
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-08-26 11:03:30 följande:
    Nja alltså de ju inte han personligen jag inte litar på. De gäller alla överlag. Går alltid in för att dom ska va helt sjuk i huvudet. För därifrån kan de ju bara vara bättre :) . Nej men ärligt så jag jag bara rädd för att råka illa ut. Haha nej de lär han ju inte göra. :) Och ja de blir ju att träffas på något neutralt ställe först.
    Bra inställning...finns så många idioter där ute!!

Hoppas det går bra då å att du får sätta på honom!!  Flört
  • ollebulle86

Jag tog min ex med strapon, och vad jag vet är han helt straight.
    När vi gick isär fick han behålla den, undrar om han hittat nån annan som vill använda den på honom?

• Anonym (Tjejen)

Jo men precis. Är ju lite försiktig, vill ju som sagt inte råka ut för något otrevligt. Har ju träffat andra från nätet tidigare och en av dom blev jag tsm med. Så mycke bra folk finns de ju oxå. De märks ju fort om människan är mysko. Ollebulle; okej häftigt! Den här killen har sagt själv att han är bi.

• Anonym (biwhere)

Jag tycker att du ska sätta på honom.

Jag gillar när min fru tar mig med "strappen". Hon gillar också att ta mig. Jag gillar för övrigt vanlig sex också, alltså vanlig skön heterosex.

Men sen vi började utöka vår sexuella sfär att också omfatta baken har vårt sexliv blivit allt skönare och allt mer spännande. Det är egentligen bara de senaste tre åren som baken också varit med.

Det började med att frugan pillade lite runt mitt anus samtidigt som hon sög mig. Jag antar att jag stönade lite extra så hon fortsatte.

Sen utökade vi lekarna med olja och jag masserade även hennes anus när jag slickade henne.  Resultatet kom genast. För lyckades jag bara få henne att komma då genom att slicka, när jag började massera hennes anus i olja kommer hon otroligt skönt varje gång.

Samma är det när hon suger mig, hon masserar mitt anus och kör upp ett eller två fingrar.

Eftersom jag är bisexuell har jag föreslagit en extra kille. Detta vill hon inte. Istället har hon föreslagit att ta mig med strapp-on.

Det är så otroligt skönt att det är nästan overkligt. Vår strapp är inget stort monster, utan något tunnare än medel. Det passar mig. Favoritpositionen är när hon tar mig bakifrån och samtidigt runkar mig med olja.

Mitt råd är. Sätt på honom. Det är gudomligt Tungan ute

• Anonym
    Anonym (Tjejen) skrev 2011-08-26 09:56:32 följande:
    jag är hetero och drömmer om att köra upp något i en killes bak
  • Anonym (Biboy)

Tror inte han skulle hitta på just det för att driva med dig..

Träffas självklart på ngt offentligt ställe först, typ ett fik, och se om det verkar vara en vettig människa... 

Även om jag är bi så skulle jag inte självklart 'ställa upp' på att bli tagen med strap.. Kanske, kanske inte.. Flört 

Svar på tråden Killen är bi och vill att jag sätter på han