När böjade ditt barn gå?
Är lite nyfiken när ditt barn började gå, alltså slutat krypa och går på heltid.
Är lite nyfiken när ditt barn började gå, alltså slutat krypa och går på heltid.
Min dotter började gå vid 14 månader. Dagen innan vi for ut med båten på långsemester...väldigt praktiskt
16 månader. Skönt att det dröjde.
11 månader helt utan stöd eller hjälp, 7-8 månader började han gå med stöd av möbler, väggar och gåvagnen!
Ganska exakt ett år. Tydligen är tvåan sen med gåendet då en läkare ville se att min 5 månadera gick. Han lite förvånad ut när jag sa att han inte kunde.. Hm..
Nova 11 mån
Elton 12 mån
Röstar på första barnet som var ca 18 månader när hon gick mestadels av tiden.
Sonen var 17 månader när han tog sina första steg, stadiga och i sidled. Sedan slutade han aldrig gå ;) Dottern är 9 månader och sitter men varken ålar eller vänder sig, så hon lär väl ta körkort innan hon lärt sig gå ;)
Sonen 9 månader och dottern 10.
sonen var 8 månader.. För min del hade han gärna fått vara lite äldre
ska man rösta på den som gick tidigast eller senast?
dottern var 8 månader, sonen 14 mån
Son nr.1 vid 10,5månaders ålder, son nr.2 vid 11månaer och dottern vid 8månaders ålder.
Dottern var nio månader när hon började kunna gå, men det var inte förrän vid 11 månader som hon började föredra att gå framför att krypa.
Röstade på 11 månader.
Sonen tog sina första steg kring ett år, men valde att krypa fram till 14 månaders ålder. Det gick väl fortare antar jag att krypa. Sedan är han en sådan person som inte gör något förrän han behärskar det fullt ut. Kan inte erinra mig att han ramlade någon gång bara sådär när han väl började gå.
11 månader, eller dagen innan 11-ånadersdagen så släppte han och gick själv.. Tvåan är bara 4 mån och går inte än
Undrar vem det var som röstade på <7 mån?!
Melvin gick när han va 14 månader.
Alva gick när hon va 13 månader.
15 månader
Son nr 1 va 11 månader när han började krypa och gå
Son nr 2 är 7,5 mån och gör allt för att krypa så han lär sig snart. Han rullar hela tiden, ser väldigt sött ut
Första var 15 månader när han föredrog att gå istället för att krypa, han lärde sig gå vid 13 månader men tog det säkra före det osäkra i början
Andra är 9 månader och går inte, ställer sig upp mot möbler men inte går runt dem än. Skönt! Haha
Dottern var 11 månader = 12 första steg
Sonen var 8 månader = 8 första steg
Sonen är snart 10 kan inte gå