• bustösen

svart klänning, måste skorna vara svarta med?

Jag ska på bröllop på lördag, har jag vetat om länge och före semestern skaffade jag klänning och skor (puderrosa) nu har jag gått och blivit gravid så jag fick nödshoppa en svart klänning på rean (har kollat med brudparet och det är helt ok). nu undrar jag om jag kan ha mina fina puderrosa skor till svarta klänningen? de har lite strasstenar på och är riktigt fina. 

jag tänker såhär, för det första så har det blivit riktigt mkt utgifter kring det här bröllopet redan med kläder till oss båda (två klänningar för mig) hotell och present.
    sen så har jag väldigt korta ben och nån gång har jag hört att om man har lite mer hudfärgade skor så blir det inte ett så tydligt avslut och det kan vara snyggt. Men jag kan ju ha misstolkat för jag är inte alls insatt i mode och trender...

snälla hjälp!  

• Svar på tråden svart klänning, måste skorna vara svarta med?
  • J N

Du kan absolut ha dom puderrosa ! Jättefint! Plus att det bryter av lite så du inte blir helsvart :)

Nathalia 2003 ♥Izadora 2006 ♥Daniella 2007♥Nicolas*2011-2011♥
  • Trinis

Självklart, det är ju jättesnyggt!
    Om du har en puderrosa scarf till blir det ännu snyggare, tycker jag iallafall

• bustösen

vad lättad jag blir att  ni tycker att det låter bra! tack för tipset med matchande scarf det kan ju "binda ihop" utstyrseln lite =) 

• Sum quod sum

Klart du kan..kan annars bli lite för mycket matchning..våga sticka ut.

• 071001

I Hollywood har de ofta nude-färgade skor till bl a svart. Kör på ts.

• Sum quod sum
    071001 skrev 2011-08-30 10:17:19 följande:
    I Hollywood har de ofta nude-färgade skor till bl a svart. Kör på ts.
    Såvida man inte heter scarlett johanssen som kör alla regnbågens färger med stil Skrattande
  • 071001

Sum quod sum, just Scarlett är ingen favorit hos mig dessvärre.

Svar på tråden svart klänning, måste skorna vara svarta med?