Slentriansex, för kort sexakt mm :(
Lever i ett 2-årigt förhållande, vi är 30/29 år. Nu verkar vi ha en liten svacka sexuellt som man ju kan ha ibland, men det gör mig låg. (Kan slå vad om att det bara är jag som känner så, min kille verkar inte bry sig/märka något).
Det är mycket vardag och båda är ganska trötta på kvällen. Inte blir man mer på humör när han sitter framför datorn hela kvällen och nästan är onåbar. Ganska osocialt blir det. han är dålig på att ge mig komplimangerPå semestern kan vi ha sex varje dag och båda är sugna. Men nu är det nästan höst, vi jobbar igen och lusten börjar tryta. Jag saknar lite mer bekräftelse, romantik, en rejäl "uppvärming".
Känns som att det bara är jag som anstränger mig. Nu är det mer att vi innan vi ska sova och ändå ligger nakna i sängen så börjar killen pilla/ta mig mellan benen direkt innna jag ens är sugen. Blir inte tillräckligt våt och upphetsad av bara det. Visst, han tar lite på mina bröst också, men inga "kraftansträngningar" direkt, för att få mig riktigt kåt. Hur ska jag få honom att förstå?
När vi har sex efter det "förspelet" på ca 4 min så avslutas det för fort. Efter ca 7 min (5-10 min är genomsnittet för hur länge vi håller på) tar han i mer, hårdare och fortare, det blir jätteskönt för mig, men det innerbär också att det tar slut fort eftersom han då kommer. Så det blir en kort akt, för kort för att jag ska ha en sportslig chans att komma.
Hur ska jag hinta att jag vill att vi håller på längre och att jag behöver mer än bara "pillande" mellan benen? Bara säga det helt enkelt? Skulle jag nog kunna göra, även om jag absolut inte vill såra honom. Första veckorna vi var tillsammans kunde han minsann hålla ut en timme om han ville. Så jag undrar lite om det är brist på engagemang och viljan att anstränga sig lite mer. Eller trötthet, jag vet inte.
Så jag somnar lite besviken och otillfredsställd. Har iofs alltid haft väldigt svårt att komma, och det är inget krav att jag ska göra det efter varje gång, absolut inte. Men jag vill gärna ha en chans. Ibland erbjuder han sig att smeka mig till orgasm, men det var ett tag sedan nu. På senare tid har det tagit ca 30 min innan jag kommit. Blir stressad eftersom det tar så lång tid, han gör det mest pliktskyldigt, han blir trött i fingret, jag tappar koncentrationen. En ond cirkel. Vill ju uppleva den där totala upphetsningen tillsammans med honom, AV honom, inte av klitorisvibratorn som kommit fram mot slutet för att det tagit sån tid.