• Anonym (frågande)

Vill hitta min lust att älska med och suga av min man

Jag och min man har varit ihop i 4 år och har en 3 årig dotter och ett barn på väg snart.
    När vi först träffades hade vi ohämmat sex överallt så fort vi hade chans. Sen blev det lite mindre när vi blev gravida (var ju lite svårare att få till det då, krävdes ofta en säng). Sen efter förlossningen hade jag jätte ont av sex länge!! Och lusten har bara försvunnit. Jag älskar min man och drömmer om honom när han inte är hemma.
    Vad har hänt? Varför vill jag inte?

Sen ett annat problem är att jag vet att han älskar att bli avsugen men jag kan bara inte göra det längre, var nog 1 år sedan sist. I början kunde jag göra det med väldigt lite obehag. Men nu kan jag inte ens tänka tankten utan att nästan få ångest över det. Jag vill kunna suga av honom men grejen är den att när jag suger så kommer det något ur honom som smakar något sött, fränt... som gör att jag får kräkkänsla. Det är där´för jag inte vill suga av honom tänk om jag skulle kräkas. Jag vill suga men inte om jag får sånt där äckel i munnen. 
    Vad är det och hur kan jag suga av honom och slippa det???     

• Svar på tråden Vill hitta min lust att älska med och suga av min man
  • Freudman

Om du inte gillar att honom en avsugning - låt bli! Lär dig istället könsmassage som kommer få honom att bli nästan lika glad Samtidigt kan han lära sig att massera dig och då kommer du bli VÄLDIGT glad. Massagen är sensuell, sexig och magisk! Ska se om jag kan hitta titeln på en bra film eller bok om detta.

Fördelen med massagen är att dne ökar lusten i kroppen rent allmänt.

Ett bra sätt att öka lusten är att älska fastän lusten inte är där. Sex som terapi helt enkelt. Bestäm er för att älska, gör det ni brukar som förspel eller testa något nytt så kommer lusten. Ju mer sex, ju mer lust. 
    Jag talar av egen erfarenhet och har testat sex som terapi för dålig lust. Det funkar...       

• Anonym

Åh, jag vill gärna veta vad den boken eller helst filmen heter. =)

• Anonym (frågande)
    Freudman skrev 2011-08-31 14:00:15 följande:
    Om du inte gillar att honom en avsugning - låt bli! Lär dig istället könsmassage som kommer få honom att bli nästan lika glad Samtidigt kan han lära sig att massera dig och då kommer du bli VÄLDIGT glad. Massagen är sensuell, sexig och magisk! Ska se om jag kan hitta titeln på en bra film eller bok om detta.

Fördelen med massagen är att dne ökar lusten i kroppen rent allmänt.

Ett bra sätt att öka lusten är att älska fastän lusten inte är där. Sex som terapi helt enkelt. Bestäm er för att älska, gör det ni brukar som förspel eller testa något nytt så kommer lusten. Ju mer sex, ju mer lust. 
    Jag talar av egen erfarenhet och har testat sex som terapi för dålig lust. Det funkar...       
    Tack för tipset, det låter intressant hur går det till, vore super med en bok eller film!

Hur vanligt är det att ens man går till någon annan för att man inte ger denne vad som önskas? Nu tror inte jag att min man gör det... men hur vet man?   
  • Nattögat 64

Prata med gubben om hur du känner det men samtidigt så tala om att du vill jobba på det !
    Att prata löser mycket mer än man tror.
    Va ärlig !

• Freudman

Filmerna heter:
    Fire on the Mountain: massage för män (det är två män i filmen men den är bra ändå) Se den själv först om maken har lite bögskräck och testa på honom. Sedan kan ni se den tillsammans.

Fire in the Valley: massage för kvinnor

Filmerna finns på www.subdvd.com som har mycket bra erotiska filmer.  

Könsmassage kräver olja - olivolja är bäst tycker jag. Halkigt, billigt och sköönt Lägg ett lakan niinte är rädda om under.

Prova också att bara massera varandra. Testa först mjukt, mjukt med bara fingertopparna, sedan strykningar med handflatorna, hårdare massage/knådning, beröring med t.ex en mjuk sjal, och beröring med en kroppsdel som t.ex. håret eller läpparna. Gör det på hela kroppen, testa framsidan först. Träna på att ta emot beröringen och på att berätta vad som känns skönast var på kroppen. Turas sedan om. Beröringen väcker energi i kroppen som sedan leder till lust.

Berätta för din man hur du känner och att du vill testa med sex som terapi. Förklara att du vill ha sex, men att lusten är kass. Du kan testa Arginplex för kvinnor, det kan funka som lusthöjare för dig.

Jag har haft sex som terapi då jag har nedsatt lust och känsel sedan jag fick MS för snart tio år sedan. I flera år var min lust minimal och jag drömde om sex. Vi bestämde oss helt enkelt för att  ge det en chans och ha sex ändå utan att jag haft så mycket lust. Det har hjälpt en del, men det är framförallt tantrasex som satt fart på min lust igen. Energin i kroppen har väckts och kan också väckas lättare nu.
    Vi har också gått en sexkurs för par. Flera av tipsen vi fick där hittar du här: http://www.amelia.se/Relationer-22036/Prova-en-sexkurs-hemma
    Framförallt Hjärtmassagen väckte många känslor...   

Vi är bättre tillsammans sexuellt nu efter 20 år ihop än när vi träffades. Nu ska vi bli ännu bättre genom att öva, öva och öva. Vi bokar helt enkelt in att vi ska ha sex. Hur är ointressant, men vi ger det tid, gör mysigt i sovrummet, dukar fram frukt, choklad och nötter och evt vin och är tillsammans nakna. 
    Är de något mer du undrar är det bara att fråga. 

• redneck girl

vissa gillar att suga andra inte. jag älskar det och det som kommer med. ni får göra slag i saken och ha sex....tar du inte tag i det så händer det nog inget. sex föder sex...vänta inte utan prata om det och måste du så planera in sex ett tag. lusten kan få sig en skjuts av det. läs sex,prata sex...onanera ...ja alla sätt är ju bra utom de dåliga ;)

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Vildblomman

Det är riktigt bra tips du fått från freudman. Prova det och du ska se att det händer grejor.

Vid avsugning kan du nog inte komma ifrån försatsen. Din man kanske behöver ändra på något han äter? Sparris och vitlök ska visst ge dålig smak. Annanas ska ge bättre smak.

• Anonym (frågande)

Tack för de tips jag har fått. Jag skall se till och prova ge honom något sött som annanas innan och sen även prova massagen. Skall försöka ha lite spontan mys utan några krav på det. Ska prata med mannen han är nog förstående och kanske kan han komma med ideer med.

Svar på tråden Vill hitta min lust att älska med och suga av min man