• dubbelmamma0310

Äntligen fick vi väg brevet till adoptionsbyrån

Idag gick det rekommenderade brevet iväg med alla påskrifter, foton och annat lull-lull! Maken kör gi, jag kör viktväktarna allt för att komma i form när vi ska bli tvåbarnsfamilj. Det äldre biobarnet börjar iallafall fundera på vilken förskola syskonet ska gå på och har erbjudit sig att hämta med cykel....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 20:18
    Glömde skriva att papprena nu mellanlandar hos BFA, notarius publicus och sedan hamnar i Indien, Kolgata.

• Svar på tråden Äntligen fick vi väg brevet till adoptionsbyrån
  • fabbemam

Härligt att höra att bio-barnet nu har så bråttom att hämta lillasyskonet att det inte har til att vänta på flygplanet!

• Hjärtat längtar

Haha! Jag kör också med VV och mannen med GI! Sammanträffande! Skönt att ni skickat iväg allt! Vilket land blir det då??Flört

• wilma123

Spännande! Vi fick iväg vårt brev till adoptionsorganisationen igår, så vi är i ungefär samma läge Nu känns det som man har en lååååång väntan framför sig, men ändå skönt att vara på gång! Vilket land ska ni adoptera från? För vår  del blir det syskonpar från Litauen.
    offerdal.eu/jmblogg

• dubbelmamma0310

Igår skickade vi nalle och foton till BFA, idag kom papprena tillbaka från Notarius Publicus (godkände den märkliga vidimeringen på protokollen från nämnden). Anna-Lena skickar det till ISSA med kurirpost. Livet leker. Tillbaka på jobbet efter sjukskrivning, sökt nytt jobb (vill kolla om en annan tjänst i kommunen passar mig INNAN föräldraledigheten).

Svar på tråden Äntligen fick vi väg brevet till adoptionsbyrån