• Anonym (nyfiken)

Norrland

Finns de inte nån i Norrland som är nyfiken? Verka bara va söderöver. Bor i en håla å skulle vilja ha nån att lära känna som jag vet är bi, för chansa de vill ja inte. Jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Vill bara ha en tjej att dela mina tankar med å kanske träffas i smyg.. Suck

• Svar på tråden Norrland
  • Anonym

Från norrland är jag, och gillar tjejer gör jag oxå.... dock är jag kille så jag går ju bort på den biten...=) Men lycka till i ditt sökande!

• Anonym

Min sambo är nyfiken, men dock mest i det kroppsliga . Hon skulle inte behöva smyga dock

• Anonym (nyfiken)

Tack men kille ha jag redan. Jag kanske inte behöver smyga för min kille, men för andra.

• Anonym (nyfiken)

Puff puff

• Anonym (boobifun)

jag är norrlänning och sugen gift kvinna...finns på sylvia.se då man inte får ha kontaktannonser här :(

• Anonym (Också)

Också norrlänning och nyfiken på tjejer!
    Jag skulle inte heller behöva smyga med det för mannen MEN kanske inte vill alla i lilla hålan skall veta!

Hur går det för dig?

• Anonym (boobifun)

nja segt, när man bor i ett litet samhälle så vill jag inte att alla ska veta å då får man ligga så himla lågt. Men jag försöker via andra forum och kanske få napp till att åka söderut på sexdejt ;)

• Anonym (Också)

Härligt! Här får nog hela det äventyret vänta ett tag ;D

Men en vacker dag ska ja nog få mitt tjej sex ^^
    One way or another.. :)

• Anonym (norrland)

been there done that ;)

• Anonym (nyfiken)

Jag har oxå varit med en tjej flera gånger. Men vi är bara kompisar nu inget annat. Skulle vilja ha nån som är mer nära..

• Anonym (boobifun)

Borde finnas nåt community för oss uppe i norrland. Själv finns jg iofs i norrbotten men det kanske blir för klent underlagTungan ute. Alla sighter man är in i så är det nästan bara sörlänningar så  man får inte napp så lätt.

• Anonym (nyfiken)

Va bra.. Bo du i Västerbotten peaches?

• Anonym (Västerbotten)

Jag bor i västerbotten å vill verkligen =) 

kan du inte TS typ berätta vilken del av västerbotten du finns...

typ umeå är närmaste stad eller skellefteå osv... jag finns utanför umeå

Svar på tråden Norrland