• Lotta Kvarnung

Vinn hel uppsättning funktionella ytterplagg

Hej,

Det du behöver göra för att ha chans att vinna uppsättningen med underställ, ullsockor, vindfleecejacka, skaljacka, skalbyxa och mössa är att skriva din motivering i den här tråden.

Varför skulle just du och ditt barn vilja ha detta kit?

Skriv också vilken storlek och färg ditt barn skulle vilja ha. Blå/turkos uppsättning eller röd/lila.

Tävlingen avslutas den 16/9 och under vecka 38 informeras vinnarna.

LYCKA TILL!

• Svar på tråden Vinn hel uppsättning funktionella ytterplagg
  • MatteG

Min mellandotter är en riktig liten fröken som "abselut inte" tar på sig vad som helst. Nu står hon här bredvid mig och säger "mamma den där röda och lila jackan skulle jag faktiskt kunna tänka mig att ta på mig" Nu hoppas hon och jag på en vinst så att vi kanske inte måste diskutera varenda morgon om vad hon ska ta på sig när hon ska gå till skolan

122 (om det finns så stort, annars i 116) Röd/lila vill vi ha!

• USB

Mina tjejer är 6 och 8 år och drar nu samma storlek. Varje morgon är det slagsmål om vem som ska ha vilka kläder då de tar kläder av varandra. En ny snygg uppsättning att fightas om vore jättebra, för här nöts kläderna fort!

Lila/röd stl.134/140(om det finns, annars 122/128)

• Pernilla3

Hej!

Är en 3 barnsmamma som gärna vinner detta till någon av mina döttrar. Har 3 flickor i åldrarna 2, 4, och 7 år. Mest aktuellt är 4 åringen och hon har stl 104 och då vill hon gärna har det i blått för det är hennes favoritfärg. Hon är extremt petig med kläder, det ska vara bekvämt och skönt, lätt att leka i och vara tåligt (den sistnämnda är väl mer en önskan/krav från mig). Hon är väldigt aktiv och går på dagis varje dag.

Jag är alltid mån om att mina barn ska ha bra ytterkläder och bra skor, det är viktigt. Det är viktigt med kvalitet för då kan de ärvas också. Att köpa uppsättningar som är bra till 3 barn är väldigt dyrt, därför vågar man inte byta märke om man är ganska nöjd med något annat. Det vore ju därför riktigt bra om vi fick möjligheten att vinna en uppsättning och på så vis testa dessa ytterkläder.

• lotuskotte

Min älskade dotter, snart 2 år, har börjat på förskola och oj vad kul det är att leka utomhus, rätt klädd kan hon njuta och busa i leken utan att bli kall, våt eller  frusen, dessutom är kläderna ursnygga!!
    Hon drar storlek 92 färgen spelar ingen roll, båda är fina!!

Hoppas hoppas hon vinner...

• Tesselajnen

Min Alexander, 3.5 år gammal, såg er annons med kläderna i reklamlisten på Familjeliv.se och sa "Mamma, jag vill ha sådana kläder, snälla!"

Såklart man vill att han ska få det han verkligen vill ha!

Blå/Tukost set i storlek 110 skulle passa honom klockrent :)

• anouk86

Första dagen på förskolan snart, vintern sig närmar med ilande fart

Knodden har vuxit sig stor och grann

Mamman blir glad om hon garderoben vann !

Då kan vi rusta oss för alla väder, med varma och praktiska allväders kläder

Stl 92 Röd/Lila
  • Majbarnen
    Jag har 3 härliga, aktiva ungar
    som ofta är ute o klättrar & gungar

De tycker att kläder ska va
    både sköna, snygga och bra

Nu hoppas vi vinna ett set eller två
    strl 120 i röd/lila eller 140 i turkos/blå
  • naddiz

Hej!

Mina tjejer 2 och 4 älskar att vara ute i både vått och torrt. De behöver kläder som är tåliga, vindtäta och som klarar av klimatet här uppe i norrbotten. Jag är otroligt nyfiken på kläderna från Åhlens och skulle vilja bli övertygad om varifrån jag i fortsättningen ska köpa barnens kläder.

Stl 116 (110/116) röd/lila alt 98/104

• tingeling87

Hej.
    Har en kille på 7 år som älskar att vara ute, vi är ofta ute i skog och mark. De här underbara setet skulle vara så passande =)
    turkos/blå 134/140

• MHN

Hej,

Mitt son skulle gärna behöva ha ett kit som detta då han lämnas utomhus på morgonen och förskolans gård är väldigt lerig,  då behövs kläder som tål en hel del.
     Turkos/Blå strl 110 skulle sitta fint dåGlad

• Upptagen

Ett set i blå/turkos i stl 92 vore fantastiskt värdefullt för oss som är en friluftsfamilj som dessutom bor på hästgård. Det krävs dubbla uppsättningar av ALLT för att kunna ha kläder efter väder både hemma, i stallet och på dagis! Givetvis vill man ha så bra kläder som möjligt, men ojoj va dyrt det blir med alla uppsättningar till oss alla i familjen!

Grabben har varit med i skogen sen han var bebis och just nu är svampsäsongen i full gång, tänk att kunna klä honom både varmt och snyggt till nästa skogsutflykt! :)

• gumtree

Min tvååriga dotter fullkomligt älskar att smutsa ner sig! Hon blir så lycklig av att hoppa i vattenpölarna eller rulla runt i sandlådan, och det sprider sådan glädje runt omkring sig. Vem kan motstå att le vid en sådan syn?
    Att ha riktiga funktionskläder skulle vara så bra, tänk va mycket hon skulle kunna göra då, och samtidigt hålla sig varm och torr trots allt bus

Hon skulle bli så fin i ett röd/lila-set i storlek 98!

• sannapyttipanna
    Vilken grej för min tjej
    att vinna kläder som verkligen gläder.

Till mammas förtret far hon fram som en komet,
    då underlättar det med något snyggt så hon syns och kan färdas tryggt.

Hon önskar sig mest av allt en röd/lila uppsättning i storlek 116. <3    
  • Isglittra

Wilma gillar fart och fläkt, av lera är hon ofta täckt.
    Kläder som håller för allt, utan att det blir bött och kallt 
    Det är vad hon behöver, ett röd/lila set med kläder.
    I strl 116 trivs hon bäst, hon vill så gärna ge åhlens ett riktigt test! 

• Mimmi1978

Har två flickor; Maja snart 1 år och Alice 2,5 år. Lilla Maja har bara fått ärva kläder av storasyster, men hoppas hon kan få sitt egen första höstkit! Idag ställde sig Maja upp för fösta gången och det var när jag satt och surfade på FamiljeLiv. Hon stod med vingliga ben och tittade på datorn och det var just FamiljeLiv´s sida med åhlenskläderna som visades på skärmen. Det var nog hennes sätt att säga: "snälla mamma kan inte jag få de där kläderna nu när jag börjat krypa och kan ställa mig upp, då kan vi vara ute och leka med storasyster".

Hon skulle bli så fin i röd/lila i stl 80. Finns inte så små stl får storasyster "låna" och hon har stl 110/116.

• bojji07

Jaha! Nu är det bara att vänta ,hålla tummarn och hoppas på att man blir en av de lyckliga vinnarna

Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • Mina Älskungar
    bojji07 skrev 2011-09-17 10:20:53 följande:
    Jaha! Nu är det bara att vänta ,hålla tummarn och hoppas på att man blir en av de lyckliga vinnarna

Hej vännen Ja o de ska vi bli två om Kramiz!! 27 dagar kvar nu till bebbes ankomst.
  • Lotta Kvarnung

Hej alla,

Nu är det vecka 38 och tävlingen är avslutad.

Vad kul att så många har medverkat och vilka fina motiveringar ni har skrivit!

Lyckliga vinnare blev;

Nihil

EnaLena

Mijo85

Ronjah

GRATTIS!

Använd inboxen här på Familjeliv.se och maila mig era adresser så ska ni få hem era kit.

// Lotta Glad

• Majbarnen

Attans, jag som hoppades så...

Men GRATTIS till er som vann {#emotions_dlg.flower}   

Svar på tråden Vinn hel uppsättning funktionella ytterplagg