• Majras

Gummistövlar i "foppamaterial"

Funderar på att köpa gummistövlar till barnen i samma material som foppa tofflorna, men funderar på hur bra och bekväma dom är?
    Någon som provat som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Gummistövlar i "foppamaterial"
  • Twilight

Jag har inte provat själv men min dotter har såna.

De är bekväma, håller tätt och håller bra...

MEN, dottern hatar dem och de bara står. Kan förstå henne på ett vis för de är breda som tusan och blir lite klumpiga trots att de är superlätta 

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • mezzi

sonen älskarSolig dom, lätta att gå i och ta på! Han är 2 år!

• Tummelisa

Också hört att de är bra, men de ser så, jag vet inte, plastiga ut på nåt sätt, så när vi inhandlade vart det andra stövlar. Och jag har själv foppatofflor och älskar dessa på sommaren så jag har inga såna supermodelater att rätta mig efter.

• varfördåför

köpte just sådana till fyraåringen (finns två modeller, en smal och en bred) jag köpte den smala. Han älskar dem

de kostar ju bara 49:- också så funkar d einte så är det ju inte helavärlden.

nepp... kan inte stava... sorry!
  • mezzi

Vi har crocs original (rea 74 kr Skrattande) Och de är verkligen toppen, tvekar inte en sekund att köpa ett par näst gång oxå!

• madebyinferno001

Vart hittar jag dem?? Gärna i den superprisklassen??

Dottern har temporärt ett par ärvda och de väger bly  

• mezzi

Vi hade super tur och hitta på arnes skor (lokal butik) gamla modellen på 70 % rea de hade. Men hitta på blocket för 199 tror jag från ett företag för ett tag sedan. Vanliga kostar ju lätt 199 de också!

• Dr Mupp

Hade ett par till sonen, han blev helt förstörd när han växte ur dem och vi inte hittade andra. Han älskade sina foppastövlar.

Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups
  • sarap1978

Undrar vad det är ni pratar om...låter ju som toppenstövlar, kan någon visa en bild eller skicka en länk till vart man kan köpa dom...
    TACK :) 

• Twilight

Är det äkta Crocs de som är smala också då? Jag har aldrig sett någon smal variant av dem.

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • varfördåför
    madebyinferno001 skrev 2011-09-02 19:40:09 följande:
    Vart hittar jag dem?? Gärna i den superprisklassen??

Dottern har temporärt ett par ärvda och de väger bly  
    jag köpte mina på coop forum för 49:- det är riktiga crocs
  • varfördåför
    Twilight skrev 2011-09-02 20:03:22 följande:
    Är det äkta Crocs de som är smala också då? Jag har aldrig sett någon smal variant av dem.
    vi köpte de smalare och de är riktiga, tror jag iaf, de har då krokodil märket på sidan iaf (och de luktar inte sådär konstigt som marknads foppor gör)
  • madebyinferno001
    varfördåför skrev 2011-09-02 20:38:05 följande:
    jag köpte mina på coop forum för 49:- det är riktiga crocs
    aaa, jaga förbi där snarast då  
  • leona

Köpte på coop för 49 kr, barnen älskar dom. Får väl se om dom håller ;)

Svar på tråden Gummistövlar i "foppamaterial"