• Anonym (Blyg)

Jag vill träffa någon

Jag har testat allt, krogen, QX osv.. osv..

Men ja kan liksom inte träffa någon, känns som alla tjejer är helt olika från mig,

Hur träffar man rätt tjej liksom.

Jag är 25, typ aldcrig haft ett längre förhållande, varken med man eller kvinna, förlorade min oskuld till en kille förra året. och de var väl först då jag insåg att jag dras mer till tjejer.
    '
    Jag vill bara finna kärleken, hur gör man ?  

• Svar på tråden Jag vill träffa någon
  • oväder

Skriv ut vart du bor så kanske någon i samma del av landet tar kontakt med dig, lägg ut en mailadress eller liknande. Solig

• Anonym (också blyg)

Testa aktiviteter där du kanske träffar andra under mer "normala" omständigheter än krogen och qx. T.ex. kan man engagera sig i en gayförening. När jag studerade fanns en gayförening länkad till universitetet men finns andra gayföreningar också.

• Anonym (Blyg)

Jag bor i västra götaland.

Grejen är att jag inte kommit ut helt än och att angagera mig i en sån rörelse skulle vara jobbigt.

Smart att ta och skaffa en email adress ska göra det, återkommer sen..  

• Tiiara

Hej! Jag la ut en liknande tråd för några månader sedan och har fått förslaget att göra en tråd där singel-homo/bi-tjejer kan träffas, snacka och lära känna varandra. Tänkte göra den tråden nu =) Återkommer med länk!

• Anonym (Blyg)

Thank U

• Tiiara
    Anonym (Blyg) skrev 2011-09-03 21:50:22 följande:
    Thank U
    Lugnt =) Känner precis likadant :/
    Lägger till dig på msn =)
  • Anonym (Blyg)
    Tiiara skrev 2011-09-03 21:53:17 följande:
    Lugnt =) Känner precis likadant :/
    Lägger till dig på msn =)
    Jag gjorde mailen nu eftersom ja vill vara anonym offentligt i alla fall. vet inte om ja kommer använda den som msn, utan bara mail, men de e klart att efter mailkontakt ett tag så kan man säkert få min riktiga msn adress
  • nalled
    Anonym (Blyg) skrev 2011-09-03 02:52:55 följande:
    Jag har testat allt, krogen, QX osv.. osv..

Men ja kan liksom inte träffa någon, känns som alla tjejer är helt olika från mig,

Hur träffar man rätt tjej liksom.

Jag är 25, typ aldcrig haft ett längre förhållande, varken med man eller kvinna, förlorade min oskuld till en kille förra året. och de var väl först då jag insåg att jag dras mer till tjejer.
    '
    Jag vill bara finna kärleken, hur gör man ?  
    Gör som jag, ge fan i att leta :) 
  • Anonym (M)

TS jag känner precis som dig! Det är jättesvårt att hitta nån, jag har sökt lite halvhjärtat men lever mest på hoppet ;) Sen är jag inte öppen med min läggning heller, och det gör det hela ännu svårare. Tyvärr bor du för långt från mig, annars hade vi kunnat ta en fik :)

• Anonym (Blyg)
    nalled skrev 2011-09-04 00:36:31 följande:
    Kommer de och knackar på dörren då ? :) Hihi

Ja de hade vart skönt att bara kunna släppa loss och inte tänka på att leta eftre någon..
  • Anonym (Blyg)
    Anonym (M) skrev 2011-09-04 00:42:39 följande:
    TS jag känner precis som dig! Det är jättesvårt att hitta nån, jag har sökt lite halvhjärtat men lever mest på hoppet ;) Sen är jag inte öppen med min läggning heller, och det gör det hela ännu svårare. Tyvärr bor du för långt från mig, annars hade vi kunnat ta en fik :)
    Ja de var verkligen synd, ja är precis som du, inte heller helt uppen och de är faktiskt lite jobbigt, ibland vill ja bara skrika ut att jag är bi liklsom..

Vart bor du då ?

• Anonym (M)
    Anonym (Blyg) skrev 2011-09-04 01:34:05 följande:
    Ja de var verkligen synd, ja är precis som du, inte heller helt uppen och de är faktiskt lite jobbigt, ibland vill ja bara skrika ut att jag är bi liklsom..

Vart bor du då ?
    Men du har berättat för några att du är bi i alla fall? Jag har inte sagt det till nån, men tänker att det kanske blir lättare om jag träffar en tjej.

Jag bor i Västmanland.
  • Anonym (Blyg)
    Anonym (M) skrev 2011-09-04 12:47:02 följande:
    Men du har berättat för några att du är bi i alla fall? Jag har inte sagt det till nån, men tänker att det kanske blir lättare om jag träffar en tjej.

Jag bor i Västmanland.
    Ja absolut, min mamma vet nog tror jag, inte sagt något till henne,.
    Mina styvföräldrar vet nog också, en del av mina syskon har ja berättat för, även några kompisar, klasskamrater och kollegor, men inte fullt ut så att säga...

• Tiiara
    nalled skrev 2011-09-04 00:36:31 följande:
    Hur har det gått? ;)
  • I Juno 1

Jag skriver in det här också. Tipsar om en sajt som heter flator.se som riktar sig till både flator och bisexuella tjejer. Har själv precis gjort mig en sida där inne och den verkar seriös med väldigt många medlemmar. Det finns nästan 10.000 medlemmar där inne.

Svar på tråden Jag vill träffa någon