• Kallfront

Mensen kom...och försvann.

Jag fick barn i slutet av januari. Min mens kom tillbaka med dunder och brak i början av juni (1/6) följt av nästa mens 10/7. Och nu är den helt borta. Går och väntar och väntar men inget händer. Det molar i magen till och från och många gånger har jag trott att jag fått mens, men icke. Har en del underliga flytningar och har även haft svampinfektion två gånger sedan i juni.

Har gjort två graviditetstest, ett för typ tre veckor sedan och sedan ett till för två veckor sedan, båda negativa förstås. Visst har jag förstått att mensen kan vara oregelbunden efter förlossningen, men är detta normalt? Vi har börjat prata om att försöka få en liten till och för det krävs ju en fungerande ägglossning. Vi använder inga preventivmedel men har väl inte sex så där superofta just nu direkt...

Någon som vet något eller så?

• Svar på tråden Mensen kom...och försvann.
  • Mariaaa

Du kanske har fått en obalans med ph värdet. Jag fick det och min mens försvann pga det.

• Makka Pakka

Samma här!!!

Mensen efter barn 1 var regelbunden direkt men nu efter barn 2 så kom den en gång efter 9 v och sedan har den inte kommit igen.. trots molvärk och neg. test..    har dock inte haft nån infektion..

♥♥♥ Pojke 080626 ♥♥♥ Pojke 110531 ♥♥♥
Svar på tråden Mensen kom...och försvann.