• MissB

    Vilken ruvardag plussade ni på?

    Hej,

    Är inne i den "jobbiga" ruvarperioden och kunde inte låta bli att tjuvtesta imorse. Det var negativt och jag är på ruvardag 7. Vet att det är ganska tidigt men förra gången IVFen plussade jag på dennna dag (tidigt missfall) och kan ju inte låta bli att jämföra med det!

    Så min fråga till er är, när plussade ni och ni som fått flera plus, har ni plussat på olika dagar i de olika omgångarna?

    Kram

  • Svar på tråden Vilken ruvardag plussade ni på?
  • Vickan I

    Plussade på rd 9 med sonen och på rd 8 denna grav. Båda var ganska starka så hade def fått plus lite tidigare om jag testat. Men då var det med femdagarsodlade också. Ett av försöken som slutade i jättetidigt missfall fick jag inte svaaaaga pluss förrän på rd 11 och visste på en gång att det inte kunde gå bra den gången.

  • MissB

    Puff Puff, fortfarande nyfiken på när ni andra plussade!

  • Vädur 78
    MissB skrev 2011-09-04 20:54:25 följande:
    Vädur 78: Hade du fått minus då dagarna för?
    Testade inte dagen innan. Men tror det hade visat någon dag innan för det var ganska tydligt plus och på eftermiddags urin
    ♥♥♥
  • Meloti

    7,8,9 minus dag 13 + jag vet hur ivrig man är men låt bli ;)Dessa minus ger allt för mycket dålig energi!! Bättre att ta smällen en gång tror jag!!Lycka till

  • MissB

    Vädur 78: Jag skrev att jag är på dag 7 för jag har "gjort om" det till ett tvådagars men har också ett tredagars och är då på ruvardag 6 precis som du... När du testa?

    Tänkte absolut inte tjuvtesta denna gång men så blev det ändå, det var dumt gjort men man hoppas ju så. Håller med dig Meloti, bättre att ta smällen en gång och också veta säkert då att det verkligen är ett minus...

  • Carla82

    Jag plussade rd 12 men jag testade inte innan utan föjde centrets råd. Dessutom gjorde jag med blodprov och det var jättehögt värde redan den dagen så hade säkert kunnat plussa några dagar innan. Ska jag vara ärlig så vågade jag inte plussa innan för jag var så rädd att få ett negativt svar (har ett misslyckat icsi sen innan)...det var knappt att jag vågade testa på angiven dag. Satt och stirrade på svaret länge innan jag fattade att det faktiskt var positivt...haha! Nu är jag i v.14 och hoppas allt ska gå vägen. Grattis till er andra och håller tummarna för er som ännu inte plussat!

  • barajag36
    hej ❤️

    hönger på här. Själv är jag på ruvardag 10 idag med 5dagars färsk och fått positivt idag på testet men vågar inte tro något än
Svar på tråden Vilken ruvardag plussade ni på?