• Anonym (måstefå!)

Sexsida för bisexuella...

Någon som kan tipsa om en sida där man kan hitta homo/bi tjejer som vill träffas för sex med en oerfaren tjej. Gillar inte qx alls.... hemskt gärna en sida där man till en början kan vara anonym. Alla tips uppskattas för jag exploderar snart av kåthet.....Måste få pröva med en tjej!!!!!

• Svar på tråden Sexsida för bisexuella...
  • Anonym (måstefå!)

Ingen som kan tipsa om en sida?

• Anonym (Me to)

Det hade ja med velat veta. Har själv inte hittat nåt iaf.

• Anonym (Hon)

Vet inte om man får lov att länka till andra forum här på FL...

Men vet en sida som heter flator.se Jag personligen gillar den bättre än Qx!

• Anonym (Hon)

Man kan ju också testa Badoo som är en mötseplats för alla som vill träffa någon men det finns såklart både bi och hetro eller för den delen homo så testa kan man ju alltid

• BarnfrittSamboPar

Varför utesluta den mest aktiva sidan med den mest seriösa klientelen när det kommer till HBT-personer?

Annars har du ju bodycontact.com som är en svensk kontaktsida  (nu kommer jag nog bli bannad igen av admins, blev det tidigare) där du kan kryssa bort att andra än tjejer kan skicka till dig.

• Anonym (frugan)

bc är skit, finns inga seriösa,

men jag är;)

jag och min man vill träffa en tjej som vill ha sex med oss,) 

• BarnfrittSamboPar
    Anonym (frugan) skrev 2011-09-16 11:18:53 följande:
    bc är skit, finns inga seriösa,

men jag är;)

jag och min man vill träffa en tjej som vill ha sex med oss,) 
    Det hela beror på hur man beter sig där. Vi upplever BC som den webbplats med störst antal seriösa. Å andra sidan så söker vi endast par och för vår klubb och spärrat för singelkillar, vilket minskar antalet tvåordsmeningar eller på sin höjd tre; "hur e d" :)
Svar på tråden Sexsida för bisexuella...