• hestpiskarn

muskort kjol?

Vad menas med att en klänning är muskort? Gravid

• Svar på tråden muskort kjol?
  • lille Birger
    Emmi27 skrev 2011-09-08 10:24:16 följande:
    *smisk*
    Förstår att du blir frestad av min läckra pres.bild.
  • Emmi27
    lille Birger skrev 2011-09-08 10:34:53 följande:
    Förstår att du blir frestad av min läckra pres.bild.
    no shit! och jag tror  att du stavade fel med flit Drömmer
  • lille Birger
    Emmi27 skrev 2011-09-09 12:26:31 följande:
    no shit! och jag tror  att du stavade fel med flit Drömmer
    Ja så kan det nog ha varit. Skäms
  • Emmi27
    lille Birger skrev 2011-09-09 22:39:46 följande:
    Ja så kan det nog ha varit. Skäms
    fy på sig!
  • lille Birger

Sån där bäverklänning är snygg.
  • Emmi27
    lille Birger skrev 2011-09-11 13:02:11 följande:

Sån där bäverklänning är snygg.
    shit manhattan vilka höfter. Verkar dock jäkligt jobbig att ha en sån på sig, går ju inte att böja sig eller knappt sitta ner. Finns inget fulare än när tjejer har så korta kjolar/klänningar att de måste gå och dra i kjolen för att den är så kort.
  • lille Birger
    Emmi27 skrev 2011-09-11 13:04:46 följande:
    shit manhattan vilka höfter. Verkar dock jäkligt jobbig att ha en sån på sig, går ju inte att böja sig eller knappt sitta ner. Finns inget fulare än när tjejer har så korta kjolar/klänningar att de måste gå och dra i kjolen för att den är så kort.
    Behändigt att gå på toa i naturen dockCool, inte lika mycket tyg att kavla upp som på en långkjol.

Om man går på fest kan man kanske ha en sån där klänning, men ska man jobba t ex på dagis så har man nog inte tid att gå och dra ned kjolen hela tiden eftersom man måste ha koll på ungarna. Finns säkert även flera andra yrken som den där klänningen inte passar sig för.
  • Emmi27
    lille Birger skrev 2011-09-11 15:10:02 följande:
    Behändigt att gå på toa i naturen dockCool, inte lika mycket tyg att kavla upp som på en långkjol.

Om man går på fest kan man kanske ha en sån där klänning, men ska man jobba t ex på dagis så har man nog inte tid att gå och dra ned kjolen hela tiden eftersom man måste ha koll på ungarna. Finns säkert även flera andra yrken som den där klänningen inte passar sig för.
    verkar rätt jobbigt att ha en sån oavsett var man är eftersom man ju knappast står hela tiden och sätter man sig ner måste man ju tänka på att den åker upp lite. Men de som gillar superkorta kjolar är väl vana.

Tror inte en sån kort kjol passar sig på dagis även om man inte behöver gå och dra i den hela tiden :P
  • lille Birger
    Emmi27 skrev 2011-09-12 12:31:10 följande:
    verkar rätt jobbigt att ha en sån oavsett var man är eftersom man ju knappast står hela tiden och sätter man sig ner måste man ju tänka på att den åker upp lite. Men de som gillar superkorta kjolar är väl vana.

Tror inte en sån kort kjol passar sig på dagis även om man inte behöver gå och dra i den hela tiden :P
    Nej precis, eftersom de minsta barnen på dagis kanske bara når upp till bärarens knän blir det ju en väldig insyn
    där nerefrån.Rynkar på näsan

Finns det något yrke inom vilket sån där klänning är okej att bära?
  • Emmi27
    lille Birger skrev 2011-09-12 12:58:59 följande:
    Nej precis, eftersom de minsta barnen på dagis kanske bara når upp till bärarens knän blir det ju en väldig insyn
    där nerefrån.Rynkar på näsan

Finns det något yrke inom vilket sån där klänning är okej att bära?
    hahaha stackars barn, se dagis frökens snippa i grodperspektiv (inte för att ungarna ska se frökens snippa i något perspektiv över huvud taget)

Strippa :P Eller om man är Katy Perry, dvs sångerska och klär sig hur man vill. Kanske på herrklubb där damerna ska vara utmanande. Kan inte komma på något vanligt yrke där det kan tänkas vara okej att komma i sån kort klänning.
  • lille Birger
    Emmi27 skrev 2011-09-12 19:40:49 följande:
    Strippa :P Eller om man är Katy Perry, dvs sångerska och klär sig hur man vill. Kanske på herrklubb där damerna ska vara utmanande. Kan inte komma på något vanligt yrke där det kan tänkas vara okej att komma i sån kort klänning.
    Ja, eller ett yrkte där man står bakom en hög disk som täcker en bit över midjan så att kunden inte ser så mycket.
  • Emmi27
    lille Birger skrev 2011-09-12 21:25:13 följande:
    Ja, eller ett yrkte där man står bakom en hög disk som täcker en bit över midjan så att kunden inte ser så mycket.
    fast kollegerna ser ju och det handlar ju inte bara om att vara anständig framför en kund, antar jag. Nyhetsuppläsare kan ju praktiskt taget vara näck nedtill :P
  • lille Birger
    Emmi27 skrev 2011-09-12 22:08:23 följande:
    Nyhetsuppläsare kan ju praktiskt taget vara näck nedtill :P
    Ja, nyhetsuppläsarna ser man ju väldigt sällan underkroppen på. Det är förmodligen väldigt få som vet om att hon i början av detta klippet har en URLÄCKER rumpa:

Själv fick jag reda på det via en Dan Beckman scen som hon var med i.
    Emmi27 skrev 2011-09-12 19:40:49 följande:
    hahaha stackars barn, se dagis frökens snippa i grodperspektiv (inte för att ungarna ska se frökens snippa i något perspektiv över huvud taget)
    Lite pinsamt när ungarna själva lite försynt ska behöva säga åtl fröken att hon borde ha lite längre klänning.
  • sötarara

I min vänskapskrets använder vi muttkort. Säger sig självt hur lång kjolen är tycker jag...

• lille Birger

Muskorta trosor finns det.

• lille Birger
    Emmi27 skrev 2011-09-11 13:04:46 följande:
    Fick alldeles nyss reda på av tjejerna att den där bilden är retuscherad. De har tydligen koll på hur breda höfter alla kvinnliga kändisar har.
Svar på tråden muskort kjol?