• Anonym

Han kommer så fort

Jag träffade en man i vintras i inledde ganska snabbt ett sexuellt förhållande och idag bor vi ihop som sambos. Jag märkte direkt att han kommer på under en minut när han för in den i mig. Alltså mindre än en minut! Ofta kan vi lugna oss en stund och sen fortsätta betydligt längre. Men ibland händer det ju även att han somnar och jag får gå "obemärkt" förbi..

Jag har aldrig förut haft det här problemet. Han säger bara att det alltid har varit såhär, men att han är beredd att köpa tabletter. Men vad beror det på? Kan man göra någonting?

• Svar på tråden Han kommer så fort
  • Anonym (bättre än tvärto)

Du bör vara glad att han kommer fort. Betyder du är skön. Min tjej är rätt stor (slarvat med knipövningar efter 4 graviditeter) och jag får ibland ta hjälp av hennes mun och händer. 

I ert fall behöver ni bara lyfta upp samtalet på en lugn och ärlig nivå, där du förklarar hur du känner. Att ni sedan tillsammans provar er fram så han får träna stoppa i tid innan han kommer. Det där med att din man somnar ifrån och att du känner dig bortglömd är också ngt du kanske skall berätta om.

Sedan får vi faktiskt också inse att vi människor inte är robotar och att ngn gång somna måste vi tillåta varandra (om ni nu har sex på kvällen). 

• MiaMammut

Så kan det vara, som sagt - var tacksam att det inte är tvärtom - ni lyckas tydligen "hålla ut" mellan varven? Vad är då problemet egentligen? Han kan ju alltid tillfredsställa dig först, så är det gjort, innan han kommer o sen somnar

• peaches101

Ta lite pauser! Och ja, det tyder faktiskt på att du är skön och det ska du vara glad för Glad är nämligen i samma situation och jag har aldrig kommit vid samlag pga just att han inte kan hålla ut tillräckligt länge.. Men om ni kör på och sen säger du att ni ska pausa en sväng, också hånglar ni bara eller så, sen kör ni på igen, tror du det skulle fungera?

• Lollo36

Har sett ett gäng liknande trådar tidigare, och lustigt nog kommer alltid förr eller senare standardförslaget att han ska tillfredsställa tjejen först, sen ska det kunna gå hur fort som helst och hon ska vara nöjd?

Jag vet inte hur det är för andra, men för min egen del behöver jag inte komma varje gång. Däremot skulle jag nog bli galen om mannen inte kunde sätta på mig ordentligt emellanåt. Hårt och hyfsat länge. Uthålligheten går ju i de flesta fall att träna upp. Jag ansluter mig till förslagen i svar #1 ovan. Testa uthållighetsövningar först, funkar inte det kan han ju alltid be att få tabletter utskrivna senare.

The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Anonym (snabb ibland..)

Jag kan inte påstå att jag är i närheten av att komma riktigt såå snabbt men det händer att jag är så fruktansvärt kåt att det är jobbigt.. :)
    Nästan alltid när vi älskar så smeker jag henne mycket länge (och hon runkar mig samtidigt), slickar och suger på hennes bröst och hetsar henne så småningom genom att smeka henne med fingrarna etc. Innan jag knullar henne är hon i princip på bristningsgränsen och klarar sällan att hålla sig särskilt länge, vi ser heller ingen större poäng med att hålla på så länge som möjligt - varken hon eller jag..

När hon är sprängkåt knullar jag henne alltså och smeker samtidigt med mina fingrar, om jag känner mig riktigt het väntar jag ännu längre, in i det sista.. Det är lite häftigt när hon ibland nästan vädjar om att få bli knullad - och när jag "äntligen" tar henne så går det nästan omedelbart för henne - då kan jag också (med gott samvete) spruta henne full efter relativt kort tid.. kanske 5 min. som kortast.

Enstaka gånger är jag så fruktansvärt kåt att jag inte ens kan komma in i henne.. (jag vet hur det skulle sluta) utan säger det när hon ber mig knulla henne.. "nej, det funkar inte.. jag är så fruktansvärt kåt idag.." då ger hon sig hän och låter mig tillfredsställa henne med fingrarna. Skulle (väldigt) gärna ha slickat henne också men hon är inte intresserad, tyvärr..
    Hon kommer dock mycket explosivt och då kan jag komma in i henne (kort men underbart).. Ibland återgäldar hon smekningarna och runkar mig - eller suger (om jag kan hålla mig så länge..).

Vi är båda väldigt nöjda med sexet även om jag (alltså) inte är någon "maratonman" i det avseendet.. :)

• MiaMammut
    Lollo36 skrev 2011-09-06 22:56:17 följande:
    Har sett ett gäng liknande trådar tidigare, och lustigt nog kommer alltid förr eller senare standardförslaget att han ska tillfredsställa tjejen först, sen ska det kunna gå hur fort som helst och hon ska vara nöjd?

Jag vet inte hur det är för andra, men för min egen del behöver jag inte komma varje gång. Däremot skulle jag nog bli galen om mannen inte kunde sätta på mig ordentligt emellanåt. Hårt och hyfsat länge. Uthålligheten går ju i de flesta fall att träna upp. Jag ansluter mig till förslagen i svar #1 ovan. Testa uthållighetsövningar först, funkar inte det kan han ju alltid be att få tabletter utskrivna senare.
    Inte varje gång (vara nöjd, alltså), men han lyckas ju hålla ut emellanåt, och jag antar att TS då får sin "ordentliga påsättning", så då får man väl kompromissa, antingen inte komma alls eller komma först de andra gångerna. TS har inte heller definierat vad som är det egentliga problemet, eller så är jag nog lite trög... får skylla på en pågående förkylning...Glad Håller helt med dig, f ö.
  • Lollo36

Haha, jag är också förkyld. Och uppenbarligen trög, missade det där med att de kan hålla på längre ibland. Om han inte somnar.

The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
Svar på tråden Han kommer så fort