Kärlek vid första ögonkastet men vill inte vara för PÅ
Hej.
I helgen var jag och tjejkompisarna ut och väl ute på krogen träffade jag en kille som jag fattade tycke för direkt. Det blev verkligen kärlek vid första ögonkastet för mig, vi satt och pratade ett tag och han bjöd upp mig för sista dansen. Jag gav sedan honom mitt nummer och vi smsade och han ringde samma kväll, han velade ses men jag kände att jag inte velade gå hem med någon.
Dagen därpå skickar jag ett sms och tackar för en trevlig stund och att det var roligt att träffa han, då jag sedan beger mig ut på en promenad frågar han om jag vill gå lite längre så att vi skulle göra sällskap men skulle då iväg så var tvugen att tacka nej men avslutade sms konversationen med att jag jätte gärna velade köra på en promenad en annan dag här framöver. Så till min fråga, ska jag vänta tills han hör av sig eller ska jag fråga?
Jag kan verkligen inte släppa den här karln ur mina tankar men samtidigt vill jag inte vara för "på" heller men han har trots allt frågat om vi ska ha träffats, 2 gånger då jag sade nej båda gångerna. Hoppas att du kan hjälpa mig med detta för tänker på det här mycket.
/Therese