Min man åtrår mig inte längre. Inge sex utan porr.
Jag och min man har varit tillsammans i 8 år. Vi har två barn och ett tredje på väg. De första åren i vår relation hade vi sex nästan varje dag. Vi kollade aldrig på porrfilm utan var bara så kåta på varandra. Detta har sakta förändrats och numera har vi ALDRIG sex utan att han kollar porr innan eller att vi gör det tillsammans. Jag har inget emot porr men vill åtminstone ibland att han ska åtrå mig och vi ska ha sex utan porr. När vi tex har barnvakt och bor på hotell har vi aldrig sex (ingen porr för min man) men så fort vi kommer hem åker filmerna fram.
Jag känner att detta ger mig dåligt självförtroende och jag känner mig inte sexig. Han tar inte heller i mig så ofta. Förut klämde han mig på rumpan, ställde sig nära bakifrån och tafsade och gav mig komplimanger. Visst har jag förändrats något eftersom jag fött två barn men inget "värre". Min man vill också att jag ska "fixa" brösten efter vårt tredje barn då han tänder på "stora fasta bröst" som han själv sagt. De hade jag innan amning.
Min man kan inte rå för att han inte åtrår mig längre och knappt får upp den om det bara är han och jag. Vi har varierande sex redan med tex analt och jag utför ofta oralsex på honom. Vad kan vi göra för att få ett bättre sexliv?