Vad ser han ut att heta?
Vad ser pojken ut att heta?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 20:34
Bilden hängde inte med i TS... Kolla #1
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 22:31
Constantin heter han ju! :)
Vad ser pojken ut att heta?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 20:34
Bilden hängde inte med i TS... Kolla #1
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-07 22:31
Constantin heter han ju! :)
MrsLondon: Tack så mycket! :) det var sambon som valde namnet :)
Tingeling1981: Jajjamen alldeles rätt men vi stavar Constantin!!! :)
constantin låter som en pedofil :(
Tingeling1981: Då får du ju gissa vad syskonen heter, utan bild!
ToveDiana: Onödig kommentar... Man måste inte säga/skriva allt man tycker. Jag var inte heller förtjust över namnet från början men vi bestämde att sambon fick välja om det blev en kille och jag om det blev en tjej. Det blev en kille och nu har jag vänjt mig! Jag förstår om du tycker så, men man måste inte skriva allt
Tack chokladälskaren!
De hade jag inte kunnat gissa mig till :D De va ett speciellt namn! :)
Ts: varför valde ni inte ett namn båda var bekväma med och ingen behövde vänja sig vid?
Jättekonstigt resonerat tycker jag.
Hade aldrig valt ett namn som jag eller sambon tyckte var "sådär" eller som någon behövde vänja sig vid.
Little me: Det var under graviditeten jag kände att det lät lite annorlunda. När bebisen väl kom hade jag vant mig med namnet så bra att jag VILLE att han skulle heta det. Jag tyckte inte det var konstigt längre när vi hade fått honom. Sönerna bestämde vi namnet på varsin eftersom vi inte var helt överens. På dottern visste vi precis vad hon skulle heta. Pojknamnen har vi inte samma "smak" på. Men vad är för fel att välja ett namn man vid första ögonblick tycker ser/låter konstigt och sedan när bevisen har kommit tycker man däremot att det fungerar och är fint? :)
Jag får ju ändå "godkänna" namnet så det kan ju aldrig bli ett namn som nån av oss inte vill välja. Hade jag sagt nej till Constantin hade han fått hitta något annat han tyckte om och så får jag bestämma om vi ska ta det eller ej.
xqz: nä då förstår jag :) om det var när han var i magen du var tveksam är det lite annorlunda mot om det var hans första månader :)
Hur söt som helst!!!
Konstigt namn...