• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Boryv4268

Två killar som bodde ihop. Först relation med den ene, efter ca två veckor den andre. Inte bra.

• Anonym (Mo....)

Hej ny på sidan.... 

Dansade mkt socialdans med min tjej en gång i tiden. Under en period när min dåvarande flickvän inte valde att dansa låg jag regelbundet med 2 tjejer som var med i communityt. Ljög för dom om att vi hade problem o gjorde slut till o från. Var bara hittepå. Ena tjejen tog jag i 2an varje gång den andra pullade mig i 2an o sög av mig varje gång. Kul minne.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Gammalt ligg)

Mina barns förskolefröken, var visserligen innan jag träffa min fru och fick barn. Känns dock lite konstigt varje gång jag lämnar barnen, hon ser ut att känna samma. Varit lite svårt att prata om det vid lämning och hämtning... 

• Meddelande borttaget
  • OlleSQ
    Anonym (pn) skrev 2025-07-19 16:55:21 följande:

En kollegas dotter som jag började ligga med när hon praoade 

Praoar gör man i åttan... då är man 14.
  • Meddelande borttaget
  • OlleSQ
    Anonym (pn) skrev 2025-07-20 18:27:54 följande:

Åldern var ju delvis anledningen att jag nämnde henne som en olämplig sexpartner. Hon hade däremot fyllt 15 när vi började vår relation.

Eftersom hon var i beroendeställning så är åldersgränsen 18 enligt svensk lag.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Krister)

17 årig dotter till en kär vän.

• Anonym (Buzzzin)
    ClarkKent skrev 2025-07-14 16:28:22 följande:
    Var han lättförförd? :)

varit i en likande sits som kille. Ny på jobbet, blev varnad av en kollega om att en tjej/kvinna som jobbade som säljchef på kontoret kunde bli väldigt på på med lite alkohol i kroppen. Första AWn två veckor senare dröjde det inte länge innanjag hade en hand mellan benen.. sen släppte hon inte mig innan hon lyckats, men hon var het och jag inte svårövertalad :) Hon var 40+ och gift..

Vi klickade direkt och det var väldigt flörtigt. Jag fattade att han såg mina blickar mot honom. Jag tänkte att nä nu får jag skärpa mig, vi är inte singlar. Hsn alldeles för ung och skulle gifta sig?.Jag såg sedan hur han tittade på mig och efter mig.

En dag var vi ensamma på jobbet.  Han kom fram till mig och sa att han visste att jag gillade honom. Han drog sig till mig och sedan var det kört. 

Vi träffades två ggr efter.  Vi har haft sporadisk kontakt igenom åren och han har varit på jobb under sommaren. Men jag tycker att det är lite jobbigt haha.

Förra sommaren hörde han av sig och ville träffas, men det blev inget.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Usch7)
    Anonym (VillHaBåda) skrev 2025-07-22 07:14:53 följande:

Min flickväns mamma. 

Jag skulle köra hem min "svärmor" efter att hon hade varit ute med sina vänner. 
    Hon börja förföra mig i bilen och jag tvekade inte en sekund på att få vara med en sån sexig MILF. 

Min flickvän vet inget även om vi fortsätter ha sex bakom hennes rygg. 

Min moral är stundvis låg pga egna otrohetsaffärer. Men detta är bara usch! Och mest usch till mamman. Hur fasen kan man göra så mot sin dotter??!! Har själv en ung dotter med en hyfsat attraktiv och vältränad (i mina ögon) pojkvän.  Skulle ALDRIG ens tänka tanken. Och då har jag själv haft en lång relation med en yngre män som har flickvän. Nej, detta är inget att vara stolt över. Tänk vilket trauma detta kan ge din flickvän om/När det kommer fram. Och du är verkligen fel för henne. Hoppas du är ett troll.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Usch7)
    Anonym (VillHaBåda) skrev 2025-07-22 07:54:40 följande:
    Jag och min "svärmor" är försiktiga så ingen ska få veta något och det är lite av hemligheten som det blir extra sexigt. 
    Lägg ner. Stackars din flickvän. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?