• Anonym (Snuppan)

    Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

    Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

  • Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Usch) skrev 2024-03-25 14:10:48 följande:

    Min brors halvsyster. 2ggr.

    Jag och brorsan har samma mamma men inte samma pappa, hans halvsyster har samma pappa som brorsan men inte samma mamma..


    Inget jag gör om. de är klart.
    kändes ändå fattigt, då hon blev #4 av den totala mängden kvinnor jag legat med under min livstid. ( Och jag är 42)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Pillan) skrev 2024-04-05 20:23:51 följande:
    För att han var i tjänst 
    Men det var han som gjorde fel då och det opraktiska. Men det eggade nog er båda.
  • Anonym (Medelålders man)

    Är väl ett par tre ex som ag såhår med ålderns klokhet när jag ser på det i efterhand borde ha hållit avstånd till. 


    Många män där ute är skitstövlar men det finns också en del tjejer som är oärliga, ljuger och inte håller vad de lovar samt snackar skit och är otrogna m.m. Jag har råkat ut för ett par. Sen är inte alla så som tur är, och naturligtvis har väl jag också mina fel och brister på många sätt och på många plan. Jag har inte alltid varit en perfekt partner. Men i förhållanden har jag inte på långa vägar betett mig så dåligt som de sämsta exemplen till flickvänner jag haft.

  • Anonym (Sandras)
    Anonym (F) skrev 2024-04-05 17:33:41 följande:
    Varför förbjudet? Ni är ju inte släkt. Eller är han under 15 år?
    Nja för att min syster är gift och har barn med hans pappa. Nej han är 24 år och jag 37
  • Anonym (Pillan)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-04-06 14:00:18 följande:
    Men det var han som gjorde fel då och det opraktiska. Men det eggade nog er båda.
    Han  begick ett mycket grovt tjänstefel. Det var inte ett dugg eggande för mig 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Pillan) skrev 2024-04-09 20:26:19 följande:
    Han  begick ett mycket grovt tjänstefel. Det var inte ett dugg eggande för mig 
    Fast du var delaktig till det
  • Anonym (Spun)

    Jag träffar regelbundet ett äldre par.  Dem har bott grannar med mina föräldrar.  Hon är 65. Han är 73. Vi "leker att dem båda utnyttjar mig för snuskigt sex
    X.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Pillan) skrev 2024-04-09 20:26:19 följande:
    Han  begick ett mycket grovt tjänstefel. Det var inte ett dugg eggande för mig 
    Rätt slampigt ändå
  • Anonym (Min sambo)

    Jag hade sex med min pluggkompis (tjej) när jag var gift med min exman. En gång. Sedan berättade jag för honom. Hon är min sambo sedan 16 år, så att bli kär i henne var förstås helt rätt. Att vara otrogen tycker jag fortfarande var helt fel dock. 

  • Anonym (Mannen)

    Hade sex med en kollegas ex inne på en toalett på en nattklubb. Var på klubben med hennes ex, min kollega, och festade när vi stötte ihop. De hade ett on/off förhållande sen flera år och just när detta hände var de off. Men jag har aldrig berättat detta och nu är det ca 14år sen det hände. Vi är fortfarande kollegor på samma firma.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vera)

    Har sex med min 10 år äldre halvbror. Vi förstår båda två att det är olämpligt men vi kan inte låta bli. Vi kommer förmodligen inte sluta med det inom överskådlig framtid. 

  • Anonym (Vännens bror)

    En väns bror. Jag frågade min vän innan om hon tyckte att det hade varit okej om han och jag träffades och hon sa nej. Vi hade sex med varandra flera gånger trots det och av någon oförklarlig anledning berättade hennes bror det för henne. Vi har ingen vänskap idag. 

  • Anonym (LillaMy)

    En kille som var oskuld men det visste jag tyvärr inte förrän efteråt. Annars hade jag droppar honom på en gång. Bland det sämsta sexet någonsin.

  • Anonym (Hh)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 14:50:18 följande:
    Mest olämpliga är väl en polis som stannade mig en natt för körkort & nykterhetskontroll  // {#emotions_dlg.djavulsk}
    Fick du passera utan anmärkning 😎
  • Emiiee89
    Anonym (Hh) skrev 2024-04-22 15:06:00 följande:
    Fick du passera utan anmärkning 😎
    Haha det fick jag absolut göra, båda tömda och nöjda ;) 
  • Anonym (Mannen)
    Emiiee89 skrev 2024-04-22 15:07:50 följande:
    Haha det fick jag absolut göra, båda tömda och nöjda ;) 
    Vadå båda tömda? Bögsex? Alltså inget emot bögar, men jag blir ju lite ställd med tanke på ditt alias och får inte ihop det
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?