• Anonym (Ombytlig)

Svårt att hitta bi killar osm inte är passiva

Själv gillar jag att vara både passiv och aktiv (är också switch när det gäller dominanslekar). Verkar stört omöjligt att hitta någon tex på BC som är det. De flesta vill bara vara passiva. Skulle tro det går 5 passiva per aktiv typ.

Gillar att ena stunden vara en kåt slyna som blir utnyttjad, "tvingad" att suga och bli påsatt. För att sen skifta roll och vare den dominanta.

Sne är det rätt svårt att få till en träff på tex BC. I de flesta fall vågar inte den andre (förekommer att även jag hppar av om det känns fel iof; vissa ger dåliga vibbar).

Det som är häftigast är egentligen att gå på en gay klubb. Då kan man välja den som känns rätt. Har dock bara gjort dte en gång men det var en häftig upplevelse. Dock är jag lite nojig vad gäller sjukdomar (risken är väl större att killar osm går på såna ställen knullar runt rätt vilt; även om man nu så klart använder kondom vid knull. men man vill ju gärna suga/bli avsugen utan).

Känner mig dock väldigt sugen på att gå på ngn videoklubb typ Manhattan i alla fall.

• Svar på tråden Svårt att hitta bi killar osm inte är passiva
  • Anonym

De bikillar jag varit med har med undantag av en varit versatila.

• Loves pappa

Alltså handlar det bara om sex så e nog det så att man har en preferans om vad man gillar och visst e det väl mer vanligt med passiva killar än aktiva, det e ju sååå jävla skönt att bli påsatt hehe.. Men har man ett förhållande och gillar varann så är det väl så att bägge anpassar sig delsvis till vad sin partner gillar och bägge blir väl oftast vers.

Svar på tråden Svårt att hitta bi killar osm inte är passiva