• shelale

Wippie!!!! vilken present!!!

Tjuvtestade nu för bara nån timma sen och med darrande händer tittade jag på stickan... som visade positivt!!!!!!! jag ropade på min man o han tyckte att det var lite svagt o att det var för tidigt så nu vill han inte tro att jag är det förräns den riktiga testdagen... *suck* tycker att det var tråkigt att han inte verkade bli så glad.... men men .. jag får väl ta o visa ett plus på onsdag också då då!!!!

• Svar på tråden Wippie!!!! vilken present!!!
  • lillamilla75

GRATTIS!!
    Jag tjuvtestade först på morgonen på dag 13 och då var det väldigt svagt. Köpte ett till som jag tog senare på dagen, då var det ett clearblue och då såg man + klart... Om du bor i en storstad, åk in till apoteket om du har tid imorgon förmiddag och köp ett clearblue. Dom har ju även dom nya digitala testen som det står gravid eller inte/icke gravid...

Grattis och GOD JUL!!

• shelale

Tack! och grattis till dig också måste jag säga! God jul till Alla!!!!!

• TheBlueRose

Sladdar in här å säger bara en sak

*G*R*A*T*T*I*S*

Önskar er all den lycka som finns i världen... ...

• millismillis

grattis grattis!! vilken UNDERBAR julklapp.... =)

• bettyboopen

Stort Grattis
    Jag tjuvtestade oxå, då på dag 10 och det blev ett svagt plus på CB´s vanliga test. Min sambo blev glad men vågade inte riktigt tro på det..... dagen därpå testade jag med CB´s digitala test, och då när det stod gravid (svart på vitt) vågade även sambon tro på riktigt Så testa du med det digitala, då är det inte några frågor om det är ett plus eller inte..... det blir antingen eller!

• shelale

försökte köpa en digital idag, men det fanns inga hos våran apotek... inte heller hade de nånsin hört talas om det heller... men jag köpte en ny vanlig cb test o provade lite tidigare idag och det visade plus med en gång!!!!!

Svar på tråden Wippie!!!! vilken present!!!