• colan84

Snygga sköna byxor??! Tips till hemmamamman ;)

Någon som har tips på snygga sköna byxor? Går hemma och är mammaledig, vill inte klä mig som en luffare i mjukisar varje dag, men vill heller inte ha för obekväma byxor men se okej ut. Någon som har några tips?Skrattande

• Svar på tråden Snygga sköna byxor??! Tips till hemmamamman ;)
  • puss

onepiece!
    god doesnt make mistakes, eller?

Ät min sidfot
  • colan84
    puss skrev 2011-09-09 09:24:43 följande:
    onepiece!
    De ser skit sköna ut! Men inget jag skulle gå utanför dörren med.. Har haft ett par favoriter från cubus som är ett mellanting mellan mjukisar och finbrallor, men tröttnat..
  • salta katten

om man inte ammar så tycker jag att klänning och strumpbyxor/tajts/leggings är soft och snyggt

• salta katten
    salta katten skrev 2011-09-15 15:00:36 följande:
    om man inte ammar så tycker jag att klänning och strumpbyxor/tajts/leggings är soft och snyggt
    om man inte har turen att hitta en klänning som lätt går att knäppa upp förstås
  • colan84

Tack för tipsen! Gillar leggings och tunikor, det är super! Men som sagt, vid amning och utan knäppning fram kan det bli lite knepigt Flört.

• miss nöjd
    puss skrev 2011-09-09 09:24:43 följande:
    onepiece!
    Gud så jobbigt om det ringer på dörren och man snabbt som attanas måste byta om! Jag skulle aldrig i liiiivet öppna dörren och låta se mig i en sån! De verkar sköna, men som sagt- mörklägga fönster innan isf...
  • MajaLarsson

Vero Moda har tighta byxor med hög midja å dragkedja bak - skiiitsnygga å sitter helt fantastiskt oavsett om man har smala höfter eller breda.
    Jag köpte ett par svarta även fast jag kommer använda dem med tröja över, just för att dom satt så himla bra! 

• lillaperfect

jeansleggings! mjuka och väldigt bekvämt, perfekt att ha en tunica eller en lite längre tröja till.

Svar på tråden Snygga sköna byxor??! Tips till hemmamamman ;)