• Anonym

Kan inte slappna av vid sex :(

Har ett jätteproblem sen över ett halvår tillbaka... Jag kan inte slappna av när vi har sex, ligger och spänner mig och kan inte släppa alla andra tankar utan ligger och tänker på allt annat runt omkring som hänt under dagen, tankar som kommer upp just då som inte kommer upp annars under dagen. Jag kan helt enkelt inte bara njuta av stunden och tänka bara på de vi håller på med.

Lusten finns där men jag blir oftast inte heller blöt, inte ens lite fuktig.. Vi har börjat lite me glidmedel, men jag blir så ledsen eftersom de ligger hos mig och att jag inte kan slappna av när de har gått så bra förut.

Jag tar inga p-piller eller nåt annat sånt...

Nån som känner igen sig? Tycker detta är jättejobbigt :(

• Svar på tråden Kan inte slappna av vid sex :(
  • malias

Är man stressad är det skitsvårt att få lust. Så är det bara. Lägg mer krut på att slappna av i övrigt och SEN kanske lusten o pirret kan komma igång igen. Eller är det nåt ni behöver prata om, nåt som inte känns helt bra?
    Glidmedel tycker jag ändå kan vara ett bra sätt att just släppa kravet på att man ska bli våt. Krav o lust funkar inge bra ihop....!
    Vissa perioder tycker man inte att sex känns kul o mysigt, o då kan man faktiskt ha mindre sex ett tag. :) Bara ni pratar m varann o har det så bra som möjligt i övrigt.
    Lycka till!

Svar på tråden Kan inte slappna av vid sex :(