Johnbysto skrev 2011-09-14 23:44:19 följande:
Kan förstå det....tycker själv att det är viktigt att sexet ska fungera..kanske lite masage?..låta din gubbe masera dej eller tvärt om....Man kanske behöver den där kontakten utan att det går till sex...
Ja jag hade tänkt att kombinera det på något vis, inte bara ta lite tabletter och hoppas utan någon slags kombination med fysiska saker och lite psykiska. Jag vet att det är ett måste att sexet fungerar, det accepterar jag också därför ger jag inte upp. Men usch vad det är svårt, känns som att tvinga i mig något jag inte gillar att äta eller gå till ett jobb jag avskyr.
Anonym skrev 2011-09-14 23:45:11 följande:
Du kanske inte använder hormonella preventivmedel, men om du gör det kan de påverka sexlusten enormt negativ.
Inte längre, när jag tog ut p-staven så löste sig sexlusten och det var så roligt. Jag var så glad och lättad. För jag älskar min man och jag vill vara attraherad av honom, jag älskar när han får mig att känna mig som en tonåring igen. Men sen tog jag död på det med anti-depressiva.. Alltid är det något. Jag vill försöka hitta ett sätt där jag kan fortsätta med min medicin men ändå ha sexlust.