• johan123456

Stora rumpor

Finns det något bättre än en tjej med en rejäl ghettobooty? Prova att googla på PAWG i googles bildsökning så fattar ni vad jag menar :)

• Svar på tråden Stora rumpor
  • jossaan
    johan123456 skrev 2011-09-14 23:57:55 följande:
    Nä det är smala tjejer med stora rumpor, kurvorna på de rätta ställena
    Men fortfarande inga normala rumpor och jag tycker fortfarande att de flesta ser rätt överviktiga ut.
  • lille Birger
    johan123456 skrev 2011-09-14 23:58:35 följande:
    Är nog 2 av 5, ibland 3 av 5 vissa dagar :P
    Precis, kollar man noga ser man att var och varannan kvinna har rätt så korpulent bakdel. Kanske inget man tänker på om man inte har ett genuint rumpintresse.
  • etanol

Fan vad mobbad jag känner mig av den här tråden...

*anmäler direkt*

(sorry, kunde inte låta bli)

• johan123456
    jossaan skrev 2011-09-15 00:06:05 följande:
    Men fortfarande inga normala rumpor och jag tycker fortfarande att de flesta ser rätt överviktiga ut.
    Nice med fett på rätt ställen tycker jag, jag tänder inte på barbiedockor, men ingen diss till de som gör det :)
  • johan123456
    etanol skrev 2011-09-15 00:28:31 följande:
    Fan vad mobbad jag känner mig av den här tråden...

*anmäler direkt*

(sorry, kunde inte låta bli)
    Haha! Jag trodde rumpor var ett mindre känsligt ämne än kukar men ni tjejer kanske också är lite avundsjuka på varandra :P
  • etanol
    johan123456 skrev 2011-09-15 00:30:30 följande:
    Haha! Jag trodde rumpor var ett mindre känsligt ämne än kukar men ni tjejer kanske också är lite avundsjuka på varandra :P
    Nädå, kände mig bara utanför här... I have all that and a bag of chips, förutom all that liksom...
  • johan123456
    etanol skrev 2011-09-15 00:32:19 följande:
    Nädå, kände mig bara utanför här... I have all that and a bag of chips, förutom all that liksom...
    Ja du ser inte så hemsk ut faktiskt! Jag tror de flesta killarna vill ha en liten rumpa men vill du ha mig så får du allt äta fler chipspåsar hehe
  • johan123456

Spana in min senaste tråd om näsor! Den är bäst ,)

• etanol
    johan123456 skrev 2011-09-15 00:48:16 följande:
    Ja du ser inte så hemsk ut faktiskt! Jag tror de flesta killarna vill ha en liten rumpa men vill du ha mig så får du allt äta fler chipspåsar hehe
  • lille Birger

TS, är det typ sån här kropp du syftar på när du skriver "stor rumpa"?

• pluppfamiljen

Finns det ingen som tänder på sladdriga magar ? Här finns det många mammor med sladdriga magar... 

äntligen 6 barns mamma <3
  • lille Birger
    pluppfamiljen skrev 2011-10-08 11:51:13 följande:
    Finns det ingen som tänder på sladdriga magar ? Här finns det många mammor med sladdriga magar... 
    Typ inte  Gråter
  • Boomsan

vill också ha en sån fin rumpa :P

• stringtrosor

Är detta en såkallad booty?
Svar på tråden Stora rumpor