• Anonym (dottern)

Min pappa ska skaffa en IMPORTfru (ung tjej dessutom) !!

Min pappa ringde just i förtroende till mig och berättade att han har tänkt på att skaffa en importtjej från ghana... 

Pappa är över 60 och hon strax över 30år..!!

Dom har haft kontakt via internet och sms.

En annan grej är att han separerade från sitt ex för bara 1månad sen!
    Dom har varit ihop i typ 8år. Och haft det kasst i 3år...

Jag vet och alla runtom att han snabbt skulle skaffa en ny snabbt eftersom han inte klarar av att leva ensam.

Han undrade ju vad jag tyckte och jag anser att han borde leva ensam längre och bygga upp bättre relation med småsyskonen nu som blivit 100ggr bättre bara under tiden efter han gick isär med exet!

Men jag personligen sa att det är hans liv och jag har inget emot det så länge han är lycklig och mår bra! Men det känns ju ändå.....framför allt då dom inte träffats personligt innan och att det är så nytt detta med separationen från exet... 

Jobbigt! Ge mig tips hur jag ska prata med pappa om det får och nackdelar med allt..

Ev så kommer hon redan på måndag!!!!!!!! :S 

• Svar på tråden Min pappa ska skaffa en IMPORTfru (ung tjej dessutom) !!
  • Anonym (Bra där)

Det går att beställa från Ghana. Det ät bara USA vi bojkottar.

• Anonym (F)
    Dr Nail skrev 2025-03-20 01:29:34 följande:
    Det är mars just nu..?
    Och 757 fredagar har passerat sedan TS startade tråden.
  • Anonym (F)
    Anonym (Bra där) skrev 2025-03-20 03:40:28 följande:

Det går att beställa från Ghana. Det ät bara USA vi bojkottar.

Glöm inte matvarujättarna! Vet inte om Ghana är en av dem, men i så fall får han vänta tills nästa vecka med sin beställning.
  • Anonym
    Anonym (Odalsmannen) skrev 2025-03-19 21:29:11 följande:

Sammanfattning:

Svenskor kvinnor : En man skall vara max 2 år äldre än mig och max 2 år yngre. Han skall vara mellan 186,5 och 190 cm. Han måste tjäna minst 1 MSEK/år,  samt uppfylla mina 300 andra krav.  Annars får det va!

Utländska kvinnor : Yeees!!!!!! Jag har hittat en svensk Man. Here I come!!!!

Inte alla kvinnor! Tungan ute

För mig gäller, inte en dag äldre men gärna tio år yngre. Femton funkar också.
    Minst 180 cm lång.
    En mille per år är inte nödvändigt, men gärna en halv.
  • Dr Nail
    Anonym (2011) skrev 2025-03-20 04:51:01 följande:

Tråden är från 2011.

Jag vet jag skojade bara
  • Anonym (Bra där)
    Anonym (F) skrev 2025-03-20 04:19:41 följande:
    Glöm inte matvarujättarna! Vet inte om Ghana är en av dem, men i så fall får han vänta tills nästa vecka med sin beställning.
    Sant. Man vill inte uppfattas som arrogant. Bäst att vänta till nästa vecka!
  • Dr Nail

Ts hur gick det? Är farsan din fortfarande ihop med afrika - kvinnan?

• Anonym (Big dick)

Fasen så nice för din del ändå, har sett på filmer på nätet där sonen får ta del av pappans importfru. Du kommer ju kunna ha samlag med henne så ofta du vill. Ska man tro filmer på nätet så är bonusmammor väldigt sexuellt intresserade av sina vuxna bonusbarn. 

Är de ingen som tror mig så kolla på por*%ub.com

• Anonym (Bra där)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-03-20 12:08:28 följande:

Fasen så nice för din del ändå, har sett på filmer på nätet där sonen får ta del av pappans importfru. Du kommer ju kunna ha samlag med henne så ofta du vill. Ska man tro filmer på nätet så är bonusmammor väldigt sexuellt intresserade av sina vuxna bonusbarn. 

Är de ingen som tror mig så kolla på por*%ub.com

Då måste det ju stämma
  • OlleSQ
    Anonym (Bra där) skrev 2025-03-20 12:12:41 följande:
    Då måste det ju stämma

Absolut, PH är ju kanadensisk och inte amerikansk, då hade det ju varit skillnad :D

• Anonym (Bra där)
    OlleSQ skrev 2025-03-20 12:19:11 följande:

Absolut, PH är ju kanadensisk och inte amerikansk, då hade det ju varit skillnad :D

Just det, nu får vi inte kolla på amerikansk porr längre!
  • Anonym (Odalsmannen)
    Anonym (Bra där) skrev 2025-03-20 12:23:56 följande:
    Just det, nu får vi inte kolla på amerikansk porr längre!
    Vi måste fortsätta stötta unga kvinnor, dom är inte ansvariga för Trumps politik oavsett om det gäller USA eller Kanada.
  • Anonym (Bra där)
    Anonym (Odalsmannen) skrev 2025-03-20 13:21:18 följande:
    Vi måste fortsätta stötta unga kvinnor, dom är inte ansvariga för Trumps politik oavsett om det gäller USA eller Kanada.
    Jag håller med. Vi tar kampen så att unga kvinnor från USA har ett jobb att gå till.
Svar på tråden Min pappa ska skaffa en IMPORTfru (ung tjej dessutom) !!